Hej Jeg er blevet ansat i et nyt åbnet slikbutik som i forvejen har en anden afdeling og alt kører godt indtil videre. Jeg interesserer mig meget for at kunne optimere og evt. udvikle konceptet sådan så at vi når ud til så mange som muligt samt at vi kommer til at lære vores kunders behov og ønsker så meget som muligt. Her opstår mine spørgsmål: Hvordan kan jeg gør det i praksis? Jeg tænker hvordan kan jeg sørge for at vi lærer vores kunder at kende? Hvad holder man øje med og er der metoder/redskaber man kan gør sig brug af for at måle de resultater man gerne vil opnå? Vi har stort udvalg af bland - selv slik og her tænker jeg at det kunne være interessant at vide hvilke der sælger mest og hvilke der sælger mindre/slet ikke sælges. Desuden kunne jeg godt tænke mig at introducerer for chefen nye slik varianter som jeg har lagt mærke til er sjældne herhjemme: det amerikanske slik som måske kunne være interessant, men hvordan ved man om det overhovedet kommer til at sælge godt ? Da det er helt ny åbnet butik aner jeg slet ikke hvad folk gerne vil vælge af slik variant, men synes at vi har stort udvalg af slik varianter og her kunne jeg godt tænke mig at kende til et redskab der kunne "holde øje" med vores kundekreds og hvad det er de går efter. Ved ikke om jeg har formuleret mig godt nok til at I kan bidrage med gode ideer til at optimere vores salg og koncept, men spørg evt. ind til det hvis det er. Mange venlige hilsner :-) Bella |
Optimering af salg
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)