Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skærm går sort, kan stadig høre ting der foregår på computeren i nogle sekunder før alt dør hen, mens computeren stadig kører.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg surfede internettet for at høre om andre havde et lignende problem, og der var et det mindede om men stadig ikke helt lige som. 
Jeg har en 2½ år gammel gamer PC, og kort efter garantien udløb kom der i stigende grad flere og flere problemer med den. Det startede ud med at den genstartede af sig selv midt i ting som ikke nødvendigvis har krævet det store, som f.eks at browse internettet. På et tidspunkt døde mit windows, og jeg fik derefter et windows 8, hvilket hjalp i nogle måneder indtil det nye problem startede.
Det er som førbeskrevet at når jeg sidder og spiller computerspil (league of legends, World of Warcraft) så går skærmen sort og i nogle sekunder kan jeg stadig snakke med mine kammerater på skype og høre spil lyde, før alt så dør hen. Computeren kører stadig, men alt andet er dødt.
Jeg har en anelse om det kan være mit grafikkort, men jeg ved ærlig talt meget lidt om sådanne ting.
Vil høre om nogen kunne diagnosticere og/eller eventuelt rådgive mig hvad jeg skal gøre, det er trods alt dyrt at skulle ud at købe en ny computer som studerende.

På forhånd tak
Dan 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)