Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina med DHL. Hvordan ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er ved at skal importere fra Kina.

Jeg har fundet leverandøren, varen, og til den rigtige pris.

Hva siger jeg til leverandøren, hvis jeg gerne vil shippe med DHL?

Jeg vil helst undgå at virke som en total amatør :) Selvom jeg er helt grøn :)

Er det noget han står for osv. eller er det mig der skal kontakte DHL og fortælle dem hvor og hvornår de henter varen eller hvordan?

Tak på forhånd

Venlig hilsen

Jimmi

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Bed din leverandør om at få en pris på fragt via DHL, er han ikke kunde hos DHL kan det blive en dyr løsning.   Hvorfor er det du absolut vil have DHL ?

Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Tak for dit svar. DHL er bla. blevet anbefalet her på forummet, med hensyn til forsikring, tolddeklarering, leveringstid osv.

Det er desuden en sample order, så ordren er ikke kæmpe stor. Derefter skulle jeg måske overveje et andet shipping firma.

Kan du anbefale nogen?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi

Vi shipper ugeligt fra Kina og andre steder i verden det første du skal være sikker på er at du er importør godkendt ved virk  - som virksomhed da der skal betales noget told  hvis din vare kommer over 80 kr. der efter beder du bare din leverandør i Kina om at sende din vare med dhl  som regl  pålægger de fragtprisen oven i  din regning  som du skal beregne at du skal være upfront   det er derfor også meget vigtig du er sikker er sikker  at din vare er en god kvalitet det gør man som regl ved at bestille en sample ved din leverandør  den koster som regl lidt mere men det er godt givet ud i stedet for du feks. får 500  dårlig kvalitets vare  når du så har prøvet at impoter et par gange finde du  de gode leverandør - vi har nu nogle gode leverandør men vi har som dig en gang været grønne  og ja vi har også en gang bestilt dårlig vare  fordi vi ikke bestilte en sample  med tiden  når du kender din leverandør behøves du ikke bestille sample længer. det er frygtelig svært   at retuner  til leverandør i kina derfor vil jeg også anbefale dig bruge paypal til at betale med   da du har en mulighed for at trække dine penge retur hvis de levernadør snyder dig   da de godt kan virke super flinke men  du får bare ikke dine vare desværre  er der også banditter i kina  - så Paypal er den sikkerste vej til at få sine penge retur

bøj bøj med det  ;-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Om du bruger DHL, Fedex, eller UPS er ligegyldig for de har stort set samme transittid.  Spørg din leverandør om de er kunde hos nogle af de store kurerfirmaer. 

Bemærk i øvrigt at du ikke er specielt godt forsikret, hvis du ikke tegner din egen transportforsikring.  

Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Og mange tak til jer begge to, Ravn og Rene. Der forsvandt en del fortvivlelse der. Og alt sammen inden for en lille times tid, vildt!

Jeg har CVR, men er ikke importregistreret endnu. Det bliver jeg hurtigst muligt. Jeg tjekker lige op på det med transportforsikring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

det var dejligt  vi kunne hjælpe dig  når du nu skal impotør godkendes vil  jeg anbefale dig at de trækker  din told over din moms   så slipper du får og skal betale told her og nu 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Styrer du bogføringen osv. af jeres køb fra Kina?
Jeg bøvler nemlig lidt med det pt. da vores told også kører igennem momsen, men det vi registrerer af køb i Dinero, kontra det skat skriver vi skal udfylde i moms af varekøb fra 3. lande stemmer ikke helt overens :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad mener du lige med det ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det gør jeg ikke det gør min regnskabs afd

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)