Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lægge gamle fakturaer ind i Dinero - hvordan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 11. May 07
Indlæg ialt: 3
Fra  Maalsprog Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at lægge alle mine gamle fakturaer ind i systemet, så jeg kan arbejde med det fra nu af. Men allerede første faktura for 2014 strander, fordi jeg 1) ikke kan indtaste beløbet i Euro (selv om jeg har indstillet det i indstillingerne) og 2) får fejlmeddelelsen "Bilaget skal ligge indenfor det aktive regnskabsår". Hjælp.

Da jeg har en del kunder til ydelser i EU skriver jeg mange fakturaer af denne art - kan programmet automatisk regne om i henhold til euro-dagskursen?

Er der i øvrigt et sted, hvor man kan samle EU-kundernes momsnumre, da det så er nemt at indberette dem samlet til SKAT? Når jeg opretter en kunde manuelt, bedes der ikke om momsnummer.

Jeg har nok afsløret med mine spørgsmål, at jeg ikke har en bogholder i maven, men min profil på Dinero er min spæde start på at få et bedre overblik.

Med venlig hilsen 

Hannah

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hannah.

Jeg har lige prøvet at indtaste i Euro - uden problemer. Fejlmeddelelsen vedrørende 2014 er også mystisk.

Det er jo ikke fordi, du "ikke har en bogholder i maven", at du og Dinero ikke er helt enige om, hvordan tingene skal køre. Dine spørgsmål virker mere "brugs-tekniske" og er oplagte for support@dinero.dk. De er typisk meget hurtige til at svare.

Om Dinero i det hele taget håndterer valutaer på en nem og hensigtsfuld måde, er måske et spørgsmål for dette forum - det har jeg ingen erfaringer med, men er nysgerrig på det.

En anden ting er om du måske skulle overveje at importere alle dine fakturaer fra tekstil eller Excel-fil, hvis du har dem liggende sådan. Men det kan Dinero vist ikke.

Mvh.

Jørgen

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hannah Dorthea Nielsen:

Jeg prøver at lægge alle mine gamle fakturaer ind i systemet, så jeg kan arbejde med det fra nu af. Men allerede første faktura for 2014 strander, fordi jeg 1) ikke kan indtaste beløbet i Euro (selv om jeg har indstillet det i indstillingerne) og 2) får fejlmeddelelsen "Bilaget skal ligge indenfor det aktive regnskabsår". Hjælp.

Da jeg har en del kunder til ydelser i EU skriver jeg mange fakturaer af denne art - kan programmet automatisk regne om i henhold til euro-dagskursen?

Er der i øvrigt et sted, hvor man kan samle EU-kundernes momsnumre, da det så er nemt at indberette dem samlet til SKAT? Når jeg opretter en kunde manuelt, bedes der ikke om momsnummer.

Jeg har nok afsløret med mine spørgsmål, at jeg ikke har en bogholder i maven, men min profil på Dinero er min spæde start på at få et bedre overblik.

Med venlig hilsen 

Hannah

Hej Hannah.

Jeg er 100% sikker på, at det er fordi du laver en faktura i et regnskabsår du ikke har oprettet.

Fx en faktura i 2013 men du har kun oprettet regnskabsåret 2014.

HVis dette ikke er tilfældet, så kontakt os via denne formel:

https://dinero.dk/om-dinero/kontakt/

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)