Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for hjælp til start af min nye virksomhed!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har længe tænkt på at starte et firma, hvor man kan sælge cover, tilbehør, udstyr osv. 

Nu har jeg for alvor startet det op, men så mange penge har jeg ikke til at lave en ny hjemmeside

En hjemmeside koster jo sårn okay mange penge, og tænkte på, om nogle af jer kunne hjælpe mig med at åbne en hjemmeside?

Jeg har fundet på navn, plan osv. Men det eneste jeg mangler er en hjemmeside, hvor man også har en betalingssystem med i det. Altså når kunden køber en vare, som så skal oplyse bankkonto osv. 

Håber i vil hjælpe.

V.H. 

Qendrim - Imfono Danmark

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shiptare.

Ved ikke om det koster "mange penge" kommer jo an på hvordan man står økonomisk som person, er man teenager og lever på en halv SU, og forældrenes hjælp - er man på kontanthjælp og har en husleje, mad, forplejning - og derfor ikke meget at kunne invisterer for etc etc etc.

Du kan få en hjemmeside (domain) til næsten ingen penge (i hvert fald for første år) feks Surftown, 100-200,- for første år. http://surftown.dk/webhotel/ 

Dernæst har du brug for en betalingsgateway, hvis du ikke ønsker at benytte de gratis muligheder som feks PAYPAL.

Betalingsgatewayen er den der er "dyrest" som kommer til at koste dig et par hundrede om måneden.

Til sidst, hvis du ikke ved hvordan du skal sætte alt dette op - så kan du få en til at gøre det for dig for et par tusinde :)

Held og lykke 

Fra Fredericia
Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. 

Tak for hjælpen :)

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

En hjemmeside med betalingssystem kan hurtigt løbe op. 

Man skal virkelig lige regne alting igennem, nu har jeg prøvet det 2 gange og hver gang har jeg ikke kunne overholde mit budget.

Enten er der lige en lille ting der skal rettes, og ellers har man fået fat i en webudvikler som ikke prioritere ens opgave som den højeste.

Men ja en hjemmeside kan laves billigt, hvis du selv kan sætte den op. (og det håber jeg du kan :))

ellers må du nok af med minimum 2500,-

så skal du have betalingssytemet som koster som tidligere sagt et par hundrede om måneden, + et gebyr hos din indløser, og oprettelsesgebyr.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med selve siden, men nu har du hvert fald et lille indblik i at det ikke er helt billigt, medmindre du kan klare de fleste opgaver selv. :)

Held og lykke med projektet!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 23
Fra  mono.net Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Qendrim

Hvis du ikke vil bruge en bondegård på at opbygge en ny hjemmeside vil jeg foreslå dig at prøve www.mono.net  :) Her kan du også opbygge en webshop i responsive design, så dine kunder også kan købe dine produkter via mobil og ipad. Både hjemmeside og webshop vil tilsammen koste 160kr. om måneden, så det er forhåbentlig lige til at overkomme. CMS-systemet bruger drag'n'drop teknologi, hvilket betyder at du selv kan opbygge hjemmesiden selv om du ikke kender til kodning.

Held og lykke med forretningen! :)

De bedste hilsner
Line 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)