Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt produkt - finansering via forudbestilling?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 4
Fra  bojunker DESIGNSTUDIO Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har brug for lidt råd/ideer - jeg har min egen lille design(enkeltmands)virksomhed og prøver at få mit eget brand ud.

Mit første produkt er en knage i egetræ i tre størrelser. Min minimum bestilling er 500stk af hver størrelse. Min plan er at finde 200 der vil forudbestille et sæt (et sæt består af en af hver størrelse.). Det er det antal der skal til, for at jeg har finansering til hele lageret af de ialt 1500 knager. Jeg har fået lavet professionelle reklamefotos og tænker at sætte dem og ideen om projektet på min hjemmeside og en ny facebook side.

Priser:

Small - 299,-

Medium - 349,-

Large - 399,-

Normal sætpris 999,- sat ned fra 1.047,-

Sætpris for de første 200 bestillinger 899,-

Må jeg modtage penge for bestillinger, før jeg overhovedet har bestilt varen selv (har tænkt mig at gøre opmærksom på det selvfølgelig).

Hav en dejlig dag? :)

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Om du må? Ja da..

Det går først hen og bliver noget lort, når kunde betaler for noget de aldrig - eller får om rigtig lang tid ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 4
Fra  bojunker DESIGNSTUDIO Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er lige det. Knagerne bliver produceret i Kina og hvis jeg først bestiller, når jeg har 200 forudbestilinger (som jeg ikke rigtig har nogen ide om, hvorlang tid tager.), går der yderligere ca. 12 uger, før jeg kan levere.

Spørgsmålet er bare, hvordan jeg får præsenteret det på en spiselig måde på siderne. :)

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil sige at det er/bliver en rigtig langtrukken projekt :)

har du allerede lavet en "prototype" ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 4
Fra  bojunker DESIGNSTUDIO Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, har prototyper og indpakning er næsten på plads. Fotos er ved at blive redigeret, de skulle gerne være klar i næste uge. :)

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme at jeg ikke helt forstår hvorfor du skal "helt til Kina" jo, måske er det billigt - men du kommer til at skulle igennem diverse ekstraomkostninger, ventetid, osv osv.

Der findes andre lande hvor det er MEGET billigere end DK, som feks Tyrkiet, eller Polen for den sags skyld.

Men til dit spørgsmål ja, jeg ville kører ud med prototyperne og fremvise dem for kunderne.

Til kæder som allerede sælger husartikler, de 2-300 som du tager ville nok ikke gælde her da de typisk køber i store omgange.

forresten få patent på dit design - 

Jeg ville gøre noget andet. http://www.dkpto.dk/design/information/beskyt-dit-design.aspx 

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 4
Fra  bojunker DESIGNSTUDIO Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også helst have et dansk produceret produkt, men ingen danske trædrejerier har maskinparken der skal til for at lave formen.

Tak for linket! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)