Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsbetingelser - holder de vand?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nu gået online med vores online sponsorplatform, SponsorDB.dk og næste skridt er at få ansøgt om betalingskortaftale hos NETS. For ikke at forlænge ansøgningsprocessen unødigt, ønsker vi naturligvis at "ramme plet" i første omgang. Vi har et sæt handelsbetingelser, som vi ønsker feedback på; mangler der noget vigtigt, bør noget omformuleres osv.?

Se handelsbetingelserne her...

Kort fortalt er SponsorDB.dk en platform for indgåelse af sponsorater. Det foregår på den måde, at idrætsklubber/-udøvere opretter en online sponsorprofil og (efter 14 dages gratis prøveperiode) betaler online for et løbende abonnement (1, 3, 12 måneder). Det aftalte beløb trækkes derfor automatisk på betalingskortet hver 1., 3., eller 12 måned.

Jeg ser frem til jeres respons - på forhånd tusind tak, og god weekend :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes de ser sobre ud, dog er det ikke nok at det fremgår af handelsbetingelserne at man ikke har fortrydelsesret, det sakl fremgå så tidligt som mulige!

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input, Carsten. 

Vil du mene, at det allerede skal fremgå, når man starter sin free trial (man skal ikke anvende sit betalingskort), eller blot når man vælger at tegne et betalt abonnement herefter?

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg var i kontakt med Teller om præcis det samme i går. Jeg lavede en ansøgning for 14 dage siden, og har nu fået feedback. På hjemmesiden skal det tydeligt fremgå hvilke hvilke kort man kan betale med, der skal vises logoer for disse kort, ligesom det skal fremgå at alle priser skal stå som DKK og ikke "bare" kr.

Se hele feedbacken herunder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)