Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere søges!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære iværksætter

Jeg søger iværksættere, som vil deltage i et interview om ideerne bag det at starte egen virksomhed
Hvad er din historie som iværksætter? Hvilke overvejelser og tanker har du gjort dig i forbindelse med at være selvstændig virksomhedsdrivende? Hvordan er det at være selvstændig og iværksætter i Danmark?
Hvis du har lyst til at dele dine tanker omkring dette, så er jeg meget interesseret i at få lov til at snakke med dig!
Interviewene vil blive brugt som en del af mit speciale fra Københavns Universitet, hvor jeg er ved at færdiggøre min uddannelse i Applied Cultural Analysis. 
Jeg ønsker at undersøge, hvilke tanker og motivationer der ligger bag ved ønsket om at være selvstændig og iværksætter med henblik på at skabe et nuanceret billedet af arbejdsmarkedets udfordringer i dag. 
Selve interviewet vil tage maximalt 1 time. Jeg har mulighed for at finde lokaler i København til interviewet, men hvis det er nemmere for dig, vil jeg også meget gerne mødes med dig på din arbejdsplads, i dit hjem eller et andet sted. 
Det skal tilføjes, at jeg ikke er tilknyttet nogen organization eller firma. Alle deltagere vil naturligvis være helt anonyme i den endelige rapport. 
Hvis du er interesseret, eller gerne vil høre mere, så skriv til xvc372@alumni.ku.dk. Skriv gerne om jeg må ringe dig op, og hvor du bor i landet. 
Jeg glæder mig til at høre fra dig. 
Med venlig hilsen 
Emilie Høyer Lund 
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)