Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Give it to me straight - Amino

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Evivo Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal jeg gøre bedre og hvad siger i til det hele!

Har nu fået vores første produkt op på vores egen WP hjemmeside. Men mangler virkelig noget feedback - da jeg ved det slet ikke er godt nok.

Er dog meget i tvivl om, hvad jeg skal bruge min tid på nu, SEO, grafik, opsætning, billeder, tekst osv.

På forhånd tak for jeres interesse og tid - er sikker på jeg kan bruge jeres feedback.

http://www.evivo.dk/produkt/evivo-massagebold/

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel kehlet Merrild:

Hvad skal jeg gøre bedre og hvad siger i til det hele!

Har nu fået vores første produkt op på vores egen WP hjemmeside. Men mangler virkelig noget feedback - da jeg ved det slet ikke er godt nok.

Er dog meget i tvivl om, hvad jeg skal bruge min tid på nu, SEO, grafik, opsætning, billeder, tekst osv.

På forhånd tak for jeres interesse og tid - er sikker på jeg kan bruge jeres feedback.

http://www.evivo.dk/produkt/evivo-massagebold/

Hej Mikkel.

Jeg syntes billedet af bolden er alt for høj. Kan du ikke klippe noget af højden på den? Der er en del luft foroven, som kan klippes væk.
Det gør siden meget høj og man skal skrolle meget ned for at se hele siden.

Jeg havde svært ved at få øje på prisen på bolden... Kan du ikke sætte prisen nede ved knappen?

Hvad får man i pakken? Kan du ikke beskrive det på en måde? hvad er nødderne til..?

Der er en stavefejl i klippekort (klipperkort) ;-)

Håber du kan bruge det til noget.

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksterne skal i hvert fald gennemgås kritisk af en udefra. Der er mange slåfejl/stavefejl/grammatiske fejl.

Et enkelt eksempel; "... gøres en indsats mod forebyggelse og behandling ..." direkte modsat af hvad der nok var ment! Big Smile 
XXXXX Massage; skal være i ét ord

Ellers en meget neutral side, uden forstyrrende elementer. 

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er både flere stavefejl og grammatiske fejl.

Inden du begynder SEO arbejde synes jeg at det ville være smartest at få en professionel tekst, der både ville kunne sælge varen bedre, og samtidigt være et godt fundament videre frem. Der er flere tekstforfattere her på Amino der kunne løse den opgave til en overkommelig pris.

Billedmæssigt skal der, som det også er nævnt, laves ikke bare beskæring men også en bedre kvalitet. Når du har en hel side til et enkelt produkt, er det mig ubegribelgt at der ikke bliver taget et billede med et menneske på. En god smartphone eller et digitalkamera til under en tusse kan løse den opgave, og kender du ikke ét eneste mennesker her på jorden, - er der sågar fjernudløsning så du selv kan nå at posere.

En halvhjertet indsats? Hvorfor så overhovedet gøre sig ulejligheden? 

Fra København
Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Evivo Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender skam mange mennesker - men takker for din tone.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
hej,

Rigtig fin hjemmeside

jeg kan ikke rigtig sætte finger på noget

så super godt.
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

nordiccall:
hej,

Rigtig fin hjemmeside

jeg kan ikke rigtig sætte finger på noget

så super godt.

Det samme skriver du overalt ?. Er det bare for at se hvor mange indlæg du kan lave på en dag ?. 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)