Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programør samt mentor/buiness engel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vi har en god ide.

Vi mangler en programør til at bygge et program op, der skal benyttes i detailhandelen. Programmet skal kunne køres fra hovedkontor og kunne sendes og  splittes ud i flere butikker. Optil optil 300 butikker. Dette er ikke et engangs arbejde. Idet der er behov for vedligeholdelse og videreudvikling. Vores ide er bare det første projekt. Men vi har flere ideer på tegnebrættet. Så jeg vil tilbyde et partnerskab til et firma der ikke er startet. Du skal helst være fra Århusområdet. Det er ulønnet indtil demomodel er opbygget og afprøvet. Afprøvningen er mit og min partners ansvar. Yderemere søger jeg en mentor, gerne er buiness engel. Først og fremmest til at guide os nemmest igennem processerne, som der er at starte et firma Samt buiness engel Hvis/når demo modelen er blevet en succes og produktion skal igang. 

mvh Inge og Anita

E.mail anita.j.pedersen@gmail.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad bringer I selv med ind i firmaet udover idéen?

Hvem er I? Hvilke relevante kompetencer/erfaringer har I hver især?

Kan I sige lidt mere om idéen, for at få en bedre forståelse for hvad den går ud på?

Hvordan skal ejerandelene fordele sig, når nu der er 3 partnere?

Når nu I nævner, at der er flere ideer på tegnebrættet, er det så en udbyggelse af samme "grundidé", eller er de i en anden boldgade? I så fald lugter lidt af, at I ikke vil give Jer 100 % i dette projekt, men det må I meget gerne afkræfte.

Hvordan skal projektet give afkast, og hvornår regner I med, det bliver aktuelt?

Hvor mange timer forventer I, at man hver især bruger på projektet ugentligt, og hvor mange bruger I selv?

Det var blot nogle af de spørgsmål, som jeg mangler svar på, men der er sikkert flere der mangler I jeres noget mangelfulde indlæg. Held og lykke med søgningen Smile

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin Laugesen

Tak for din respons. Du stiller du nogle  interessante og relevante spørgsmål.  Min partner arbejder i det offentlige og er en del af et ledelsesteam. Inge´s del af parnerteamet er forbrugeren tankeinput samt ideudvikler.  Pt arbejder fuldtid.  Hun vil drosle ned i tid når demomodel er afprøvet og testet  i 1 til 2 butikker. Jeg selv har været butikschef i 30 år. Ideen kan benyttes i butikkerne. Jeg har 1-2 butikker jeg kan teste demoen i. Samt får relevante salgs tal for dens effekt. Jeg har gode kontakter til markedsting afdelingen i den virksomhed jeg er i, samt leverandører der skal benytte det.

Ideen vil jeg kun nævne ved et personlig møde.

Mht procenter dette vil være ligeligt, alt efter hvor mange personer der er i projektet. Det vil sige ved 3 partner 33 procent.

Med flere ideer på tegne brættet -så er det en udbyggelse af samme grund ide.

Når vi snakker tid, så har jeg alt den tid, der skal til for at køre projektet op. Jeg ved projektet er gangbart, jeg er sikker på, at når det kommer op at køre, at det bliver succes.  Med succes mener jeg øget salg i butikken. Jeg ved hvordan store  firmaer tænker.  Jeg ved hvad leverandørerne til firmaet ønsker. Jeg kan se muligheder i at programmet kan bruges i andre virksomheder også udenlandske.

Håber det var fyldsgørende hvem er du? Hvad kan du ? hvad har du af erfaringer? Jeg kan se du kommer fra Væggeløse, er det ikke nede ved Falster?

Mange venlige hilsner 

Inge og Anita Pedersen

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger "program", skal det så være et stykke software, der skal installeres på samtlige computere, der skal benytte det, eller tænker du mere hen ad en web-applikation, hvor det hele kører online?

Kan du sige noget om hvilken branche, I bevæger Jer ind på? Og om det KUN er denne branche, eller om idéen kan bruges i et bredere omfang.

Jeg har arbejdet inden for detailhandel i 6+ år, og jeg har programmeret i 10+ år. Det er korrekt, at jeg kommer fra Væggerløse, og at det ligger på Falster.

Jeg har diverse gode kontakter inden for detailhandel, men det afhænger af branchen, om hvorvidt de er relevante.

Jeg ved ikke, om det overhovedet er interessant at overveje et samarbejde, men hvis jeg skal rejse til Århus for et møde, så bliver jeg nødt til at vide mere om idéen. Jeg er ikke ude efter nogle forretnings hemmeligheder, jeg er bare ude på at finde ud af, hvor stort et projekt der er tale om, og om det overhovedet er noget, jeg har kompetencer til. Du kan enten skrive en privat beskedAmino eller en mail på (mail [AT] martinslaugesen.dk)

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Har lidt problemer med din mail.

Kan du ikke sende en mail til mig

Anita.j.pedersen@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)