Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino netværksmøde

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer :)

Ville der være stemning for at holde en netværksweekend kun for Amino medlemmer med præsentation af produkter overfor hinanden på stande og et par foredrag?

Jeg har i en af vores forretninger i Nordsjælland plads til 40-100 "udstillere" alt efter pladsbehov. Det koster normalt et halvt års markedsføringsbudget for en nystartet selvstændig at komme på messe bare i standpris, jeg er selv i kløerne på autobutler, der vil have 10k for 3x20 minutter med i alt 6+0 værksteder...

Jeg tænker, at det skulle være gratis og vi i stedet benytter vores ressourcer, da der må være F&B firmaer her på Amino, der er interesseret i at præsentere deres produkter, ligesom jeg vil lægge tid, kræfter og lokaler i det, da jeg gerne vil sælge og lease nogle biler, samt reparere nogle af alle de biler, som Aminomedlemmerne må ha for at komme ud og servicere kunderne..

For at nævne nogle af mulighederne for at skabe nye leads, så mangler jeg lige pt. selv en revisor med kendskab til bilbranchen, en samarbejdspartner til IT platform, fast elektriker og andre aftaler til mine forretninger for ensartning og mange andre ting og jeg kan da ikke være den eneste med sådanne behov?

Vi må også kunne finde nogle spændende foredragsholdere til sådan en weekend.. 

Ville der være stemning for sådan en dag/weekend og kunne du tænke dig at udstille eller bare besøge? 

Mvh. Michael

P.S. Da jeg jo er i bilbranchen, kan der forekomme bil piger og hvis der kommer mange kvindelige eller mandligt tiltrukne aminoer, et par bilfyre ;)

Jeg ville gerne:

  • Have en stand (33,3%)
  • Kigge forbi (27,3%)
  • Deltage, men der er for langt (30,3%)
  • Blive hjemme på sofaen (9,1%)
  • Totalt antal stemmer: 33

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er stemning for det vil jeg ihvertfald gerne have en stand :)

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hjælper meget gerne med opsætning og pr af arrangementet - smid en PM hvis det er :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

100 procent hitrate fra starten er godt begyndt :) 

Goodbusiness hvad ville du gerne vise frem på en stand?

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Super idé, Michael! Bor desværre bare i Nordjylland, så det er en laaang køretur - med mindre nogen vil splitte en bil? :-)

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være fedt! Vi er jo også heldige, at mange af virksomhederne på Amino er netbaserede, så sidder der en nordjyde eller en bornholmer, der gerne vil have kunder fra Nordsjælland, så kunne en stand være en mulighed :) Ellers må vi jo bare se, om det her bliver en succes og så finde en vært i det jyske med nogle m2 til rådighed..

Kan se, at vores Founding Father Martin Thorborg har været forbi og kigge på tråden og rette lidt, så det kan være, at han kommer med noget input på et tidspunkt Cool

Fra cph
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mihael

jeg har elektrikeren til dig det er Dahl byg i rødovre

kontakt kenneth mumsgaard på tlf 23623012 de er

sikkert også interesseret i en stand

mvh

benny koefoed

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

for mit eget vedkommende synes jeg det kunne være mega fedt, hvis følgende faggrupper ville fortælle om deres produkter:

App udviklere (Jeg aner ikke, hvad en app ville koste for min virksomhed og det afholder mig fra at inkludere det i min mf-plan)
IT hosting
Telefonpasning
Advokatkontor
Revisionskontor
Regnskabsprogram
Elektriker
Tømrer
Energioptimering
Kundestyringsprogrammer
Faggruppesammenslutninger som f.eks. "Mand og bil" 
Kontormøbler
Inventarindretning
Erhvervsejendomsmæglere (kan fortælle om at finde den rigtige ejendom til ens virksomhed)
Serieiværksættere og investorer, der vil bruge tid på at lytte til salgspitches

Næsten kun fantasien sætter grænser, plejer er død ;) 

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være interesseret i at deltage.

Jeg dækker faktisk to områder

Produktfoto / andre fotoopgaver

IT-services (primært indenfor sparring, projektledelse, webudvikling, hosting med mere).

/Martin

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Lyder som en god ide.

Jeg byder gerne ind med kundestyringsprogram samt andre software løsninger på en stand.

Mvh Antonio

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)