Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Travel Review Tips by the Avanti Group: Den nye hotellet trådløst svindelen du ikke har hørt om ennå

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du velger en hotellet fordi det annonserer gratis Wi-Fi. Men når du logger på, finner du er agonizingly treg. 

"Aha," sier hotellet. "Du vil høyhastighets, vi gir deg høy hastighet, for bare $15 i dag mer." 

Det er det nyeste hotellet-fee svindel. Jeg har hørt flere og flere rapporter om hoteller tilbyr gratis, men svært tregt Wi-Fi, så lading gjestene oppgradere til en mer praktisk Wi-Fi-hastighet. Så langt har ikke jeg sett noen publisert statistikk på antall hoteller som gjør det, som hoteller gjøre det, og hvor mye de restriksjoner. 

For nå er alt vi kan anbefale at du spør et hotell på forhånd, hvis "gratis" Wi-Fi er høyhastighets eller hvis du trenger å betale en premie for en tilkobling med høy båndbredde. Sakte, gratis Wi-Fi kan være rask nok for e-post og andre lav båndbredde-programmer, men det er sannsynlig å være en total byste for video streaming og spill. Når du støter tolags Wi-Fi, må du merke det faktum når du sender inn en vurdering på TripAdvisor (vårt morselskap) eller reservasjon motoren. 

Her er en annen tilnærming som kan hjelpe: Sjekk ut Hotel WiFi Test. Nettstedet analyserer og Wi-Fi hastigheter på i byer rundt om i verden. Denne uken, annonsert Hotel WiFi teste at dens hastighet-testresultater for individuelle hoteller vises direkte på store booking nettsteder; Dette høres ut som en god idé, men i dag jeg kunne ikke finne hastighet resultatene på alle booking nettsteder. Enten jeg mister min online touch eller innlegg ikke har startet ennå.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)