Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har hun ret til returnering af fragt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Fra  www.Boxoffun.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har en kunde, som havde modtaget et produkt, som havde fået et slag under fragt. Jeg tilbød så at sende en ny. Det gik hun med til i starten, så synes hun ikke produktet levede op til hende forventinger og ønskede sine penge retur. 

Jeg refunderer så det hun har betalt for varen 199kr+25kr i fragt. ialt 224kr. Hun spørger så nu hvad der er blevet af de 40kr hun har betalt for emballage og fragt tilbage til os.

Som jeg har forstået er jeg ikke lovpligtig til at refunderer de 40kr, da der står at ved fortydelse er fragten for egen regning.

Jeg kan også godt se at hun måske skal have de 40kr, grundet at produktet ikke levede op til forventningerne, men jeg har tilbudt at give hende et nyt.  

Vh

Alexander

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Fra  www.Boxoffun.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal siges at hun aldrig modtog et nyt, det var det produkt som havde fået et slag, som ikke levede op til forventningerne. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander Dahlerup:

Som jeg har forstået er jeg ikke lovpligtig til at refunderer de 40kr, da der står at ved fortydelse er fragten for egen regning.

Det er også korrekt. Det er for kundens egen regning, dog er der lige det MEN, at produktet har fået et slag, og dermed er måske delvist defekt? I såfald vil det være god kundeservice at dække returfragten, og evt tage en sag med fragtfirmaet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Fra  www.Boxoffun.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tror også jeg har tænkt mig at betale, for at undgå problemer og evt dårlig anmeldelse. Det er dog ikke muligt at tage en sag, da produktet blev sendt som brev med postdanmark

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Dahlerup:

Ja tror også jeg har tænkt mig at betale, for at undgå problemer og evt dårlig anmeldelse. Det er dog ikke muligt at tage en sag, da produktet blev sendt som brev med postdanmark. 

Som du selv er inde på, så bør du ihvertfald overveje, hvor meget ballade du vil risikere for 40 kr... 

Og nej så er der ik meget at gøre, andet end at håbe, at produktet måske kan sælges igen til en lidt lavere pris, pga det stød, som den har fået...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Fra  www.Boxoffun.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja produket kan nok bruges et sted. Mange tak for hjælpen :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)