Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skræddersyet e-conomic faktura

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er det muligt at skræddersy layoutet på sin faktura i e-conomic? Altså lave et customized skin i Illustrator, InDesign, e.l. og konvertere dette layout til e-conomic?

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg også ønsket. Jeg har også tænkt på at gå den anden vej og få data fra e-conomic og hente/ lægge ind i en skabelon, fx i Access. Vi kan evt. spørge på forum.e-conomic.dk. Er du tilmeldt dér? \jø

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Nej, det er jeg ikke. Men spørger e-conomic og vender tilbage til dig, hvis de har et svar. Du må også meget gerne give mig besked, hvis du finder en løsning.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge to

I har faktisk mulighed for at tilpasse jeres faktura-layout i e-conomic, så det kan blive mere eller mindre, som I kunne tænke jer. Der er dog nogle begrænsninger, så en konvertering/upload fra InDesign eller lignende er dog ikke mulig. Men I kan sagtens uploade logo og rykke rundt på placeringer og elementer.

Vi afholder et ugentligt, gratis online kursus i design og layout af fakturaer. Det kunne måske være interessant for jer at tilmelde jer her.

Håber, I kan bruge det Smile

God dag til jer begge.

Sisse, e-conomic

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 04:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sisse

Tak for svar og undskyld min sene tilbagemelding.

Jeg benytter mig allerede i dag af de "skræddersyede" muligheder som e-conomic tilbyder mhp. faktura-layout, men jeg har desværre brug for en mere skræddersyet model.

God dag! 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt i orden Smile

Du skrev tidligere, at du ville kontakte vores support. Fandt du ud af noget der? Jeg vil gerne se, om jeg kan gå et spadestik dybere, hvis det er - men hvis du har fået endelig besked fra vores support om, hvad der kan lade sig gøre og ikke lade sig gøre, så er det måske ikke nødvendigt. Men hvis vi kan hjælpe til, at du får dine fakturaer ligesom du drømmer om, så gør vi rigtig gerne det. Så sig endelig til. 

God dag til dig også. 

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)