Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler idéer til layout og design af min forside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg køber ofte ting på auktioner i Danmark og har derfor lavet mig denne hjemmeside. 

Hjemmesiden er brugbar som den er og opfylder behovet for at vide hvilke auktioner der findes i Danmark. Jeg vil dog gerne have den til at se mere professionel ud til andre besøgende ud over mig. Jeg ved bare ikke lige hvad det skulle være. Jeg havde oprettet en opgave inde på Freelancer men med priser fra 3500 - 12500 kr. for at finde et godt layout/design til siden er alt for meget (da den jo egentligt kun er tiltænkt mig). 

Så vil høre her om der er nogle af jer der vil komme med bud på hvad der mere kan gøres? Evt. hvordan menuen skal se ud? Baggrundfarve? Farve til logoet? Osv.

Håber at høre fra nogle.

Hilsen Madsen

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Fra  CMSSupporter.com - billig online problemløsning til dit CMS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian 

Hvis du vil have siden til at fremstå mere professionelt og spændende, vil jeg forslå dig at få implementeret et nyt wordpress tema samt at få smidt noget lækker relateret grafik ind på dine sider. 

Tag nogle billeder når du selv er på aktion og smid dem op på siden eller lignende. 

Jeg har nogle idéer, og jeg sender dig gerne et gratis udkast på mail som du kan tygge lidt på :) Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)