Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af navn til virksomheden

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er igang med at starte virksomhed, men er nu kommet i tvivl om jeg vælger det rettenavn til "barnet" .

Jeg har kig på navnet Vitae Nova   Hvad associere i umiddelbart med det ? 

Lidt om virksomheden : Målgruppen er primært overvægtige kvinder i alle aldre, men også børn og mænd. Det der gør mit koncept unikt er min egen erfaring og historie. Kombineret med uddannelse og fremgangs måden at håndtere kunden på. DDet vil til at starte med være 1:1 coaching og rådgivning , vejning og rådgivning.At tabe sig er ikke blot spørgsmål om en kur, men en livsstils ændring, og en ændring af vaner og tankemønstre, så man ender i en ny livsstil der er mulig at leve med fremover. 

Derfor tager jeg flere værktøjer i brug, og bruger mig selv min historie og mine erfaring, sammen med uddannelse og viden om området. 

Jeg har tænkt nogle andre navne forslag så som: 

Let liv

Slankeliv

Let livsstil 

Det kunne være interessant at høre nogle indput på om jeg skal arbejde videre med mit første valg, eller ændre det inden jeg går igang med at åbne butikken. 

Det er vigtigt for mig at det er det rigtige navn fra starten, da jeg ved der er mange om budet. Jeg har selvfølgelig et koncept der er bedre end alle de andre Skype-Wink

På forhånd tak

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se du allerede har taget navnet Vitae Nova, så det giver næsten sig selv. :-) Men navnet, som jeg kan se, må betyde noget med Nyt Liv eller det ny liv.. Det er umiddelbart ikke en dårlig ting ift sådan noget, så synes det er et fint navn. :-)
Et forslag til dine ydelser, eller måden at sælge dem på. Kunne det ikke være en idé med en samlet pakke-pris? Jeg tænker, at noget af det folk med vægt- og selvværdsproblemer er, at de gerne vil ændre det, men ikke kan overskue de mange udfordringer.. Ville det så ikke være bedre at lave en samlet pakke alt incl. så de ikke skal forholde sig til at vælge ting, men udelukkende fokusere på at arbejde med sig selv? Du kan jo godt lave een pris, og så fortælle om at de fabelagtige ting de får med i pakken. :-)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indput. Netop pakke tilbuddet er noget jeg arbejder med. 

De tanker du gør dig er også noget af det jeg har med i tankerækken omkring ydelserne. Tænker  at det er svært at sætte pris på "et nyt liv" 

Når jeg tænker på mig selv, så er der ingen tvivl om at jeg gerne vil le ha betalt en hel del, hvis der var en der mente at vedkommende kunne hjælpe mig til at ændre mine gamle vaner til fordel for det jeg har nu, som jeg i øvrigt selv har kæmpet for at opnå. Et liv med en vægt i balance, og overskud og energi i hverdagen. 

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os nu sige at forløbet skulle koste 5.000kr og varede 6 mdr., så kunne det sættes op til 850kr/måneden i de 6 måneder med binding. Lidt som et fitnesscenter. Hvis man skulle betale et år frem, var der nok heller ikke ret mange der ville melde sig ind. :-)
Forklar i meget simple termer hvad de får - så kan alle overskue det.

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg kigger på hjemmesiden, kan jeg iøvrigt ikke se hvor i landet du er. Ved dog ikke om det er fordi jeg sidder på mobilen og ikk ser den fulde side...?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken hjemme side kigger du på ?

bor i 6800 Varde  - der ligger i vestjylland

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg googler bare og hopper ind på vitaenova.dk. Forsiden er lukket men resten af siden kører endnu, så det er der jeg har kigget. :)
Ok. Kører du ud eller kommer folk til dig?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

he he... okay det skulle så slet ikke være muligt at komme ind på den hjemme side, tror da nok lige jeg skal ha kigget på det, da dem der har lavet den vist har glemt at lukke en sti eller to. 

Planen er at til en start kommer folk til mig, men jeg kan også hvis der er flere i samme område køre ud. 

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan da godt være du skal have lukket lidt stier og sites hist og pist. :) Men det lyder som et spændende projekt du har gang i. Jeg har selv gået med en ide om noget lignende.. Så hvis du kommer til at stå og mangle en coach, kan du give et kald. ;-)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jeg huske når jeg bliver så "stor" at jeg har brug for hjælp udefra til den del. 

Er der slet ikke andre der har lidt indput at byde ind med.  Alt kan bruges - stort og småt, også gerne andre tanker og input.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)