Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress, undermenu. Gigant simpelt spørgsmål.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh,

skulle her tilfældigvis være en WordPress haj til et hurtigt spørgsmål? Jeg prøver lave en undermenu - svært ik,?

Mvh Jørgen

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

Du må undskylde hvis det er ikke er det her du mener, men jeg fandt denne ">lille video der måske har svaret på dit spørgsmål.
Ellers må du lige sige til.

God dag til dig.

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde selv samme problem en gang på min FIFA 15-side. Fik af vide af en venlig amino, at det ikke er alle themes, der kan lave undermenuer, men at det i de fleste tilfælde kan laves ved at downloade et pluginet "JQuery Drop Down Menu". Det virker fint hos mig efter, at jeg fik hjælp. :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Schjerlund:
Du må undskylde hvis
Tak, Daniel. Du skal ikke undskylde. Det er bare cool med løsningsforslag, og det var faktisk dét, jeg skulle bruge. Jeg har imidlertid ikke 'menuer', men 'pages'.. Det er muligvis det samme, men jeg kunne ikke få den til efter videoens anvisning. \jø

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Mikkel. Dette theme, Metro, kan nok ikke. Jeg kan i al fald ikke få den til det. Øv. Andre forslag? \jø

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt ville du bare skulle oprette en ny side, og ude i højre side (under knappen hvor du udgiver siden) skal du vælge en af dine andre sider som forælder - så får du en underside til den valgte side

Send gerne et link til din side

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Farum
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Michael Quist ApS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hmmm.. Uden link til din side, så skyder jet lidt i blinde, men...

Hvis du benytter wordpress på engelsk, så på admin siden, vælger du Apperence og herunder Menus.

Her "added" du dine sider (pages), go hvis du vil have en af sidemen som en undermenu, så "trækker" du bare kassen lidt til højre, under "Menu Structure"! i mditen af skærmen. Når du jhar gemt menuen, og angivet på Themets Customize settings, at navigation skal bruge menuen, så skulle det gerne virke.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for bidrag. Ja, hvorfor linkede jeg ikke? Det er www.datakons.dk, som jeg gerne vil have som undermenu til punktet DataKons/ib ude til højre på www.staticdata.dk. Det vil så være guld, hvis logo kunne skifte, men det er ikke afgørende. Det er kun en midlertidig løsning. \jø

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

..og som det ses, har jeg kun pages og ingen menus.. Skulle måske have sagt subpages...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)