Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Hvad skal jeg være opmærksom på ved udbud af en opgave?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et par nye og en redesignet hjemmeside i støbeskeen. Siderne omhandler serviceydelser og mindst én af siderne er tænkt til at skulle sælge denne serviceydelse udelukkende via internettet. Altså ingen anden form for reklame (avis, post osv.)

Jeg har udliciteret opgaven med at designe de pågældende hjemmesider. Men jeg vil jo samtidig gerne have at siderne både i tekst og hvis der er andet der har betydning, at de kommer godt med i Google.

Derfor: Hvad skal jeg være opmærksom på / spørge til, når jeg beder en ekstern om at designe en hjemmeside men samtidig også optimere den til at ranke højt på Google?

Er der faldgruber?

Hvad skal jeg mene om en leverandør som siger at han vil skrive 5-6 "gode SEO ord" ?

Er det realistisk når en leverandør siger at han for et par tusinde ekstra, vil sørge for at siden kommer i top?

Findes der en "garanti" for at jeg får effekt af det jeg loves? Kan jeg på nogen måde kontrollere om arbejdet er gjort ok eller at jeg bare får noget varm luft?

Hvis jeg vælger at udbyde opgaven, er der så nogle ting som jeg med fordel kan skrive i udbuddet, så jeg får det helt rigtige resultat?

Uanset SEO eller ej - vil det så være naivt at tro at SEO alene kan gøre arbejdet. Vil det hjælpe på rangeringen, hvis jeg også får koblet AdWords til?

På forhånd tak

Birger

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie,

Hvis du vil være sikker på, at du får det, du ønsker, er du desværre nok nødt til selv at have en eller anden form for ekspertise inden for faget. Så længe, du ikke ved noget om SEO eller design af hjemmesider, må du stole på udbyderens ord og omdømme. Men du er først i stand til at bedømme, om det er godt eller dårligt i det øjeblik, hvor du selv har indsigt i disciplinen.

Da jeg startede med at lave min egen hjemmeside, var jeg også totalt prisgivet og købte ydelser, som jeg fortryder i dag. Men man blir nok bare nødt til at prøve, indtil man kan kende skidt fra kanel.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)