Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af et gratis iPhone spil

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 74
Fra  christianhvid.dk Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har netop releaset mit første spil til iPhone. Et anstændigt stykke arbejde, hvis jeg selv skal sige det:

https://itunes.apple.com/us/app/tilt-out/id911341844?ls=1&mt=8

Spillet er gratis - kører en iAd hvert tredje spil.

Selvom jeg ikke har gjort det store i markedsførering er jeg alligevel CHOKERET !!! (jaja - med store bogstaver og udråbstegn) over hvor få downloads spillet har fået i den uge det har været i Apples App Store (første dag omkring 20 downloads, derefter 1 eller 2 - ialt 30 på en uge).

Jeg kan ikke lade være med at sammenligne med et webspil (applet, flash eller javascript), hvor jeg med en tilsvarende indsats ville havde fået minimum flere hundrede daglige besøgende.

Hvilke teknikker er relevante for at markedsføre en sådan app? (Support website, youtube video, optimering af App Store tekst.)

Jeg har bemærket at hvis jeg søger på "twitter" i App Storen via min iPhone får jeg Twitter's officielle app som nummer 1 (klart nok), Instagram-appen som nummer 2 (øh - ok) og et fuldstændigt irrelevant spil ved navn "Happy Park" som nummer 3 (!!!).

Hvad i alverden er det der foregår?

Er det keyword stuffing? Hvorfor sanktionerer Apple det ikke?

-- Christian

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)