Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO OPTIMERING.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Energikøb Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Er idag blevet kontaktet af et firma som bla. tilbyder seo optimering og som kan garantere nedenstående:

Vi garanterer at din organiske trafik stiger minimum 5% måned til måned det første år. Derefter vil garantien 
dække over stigning i organisk trafik i forhold til samme periode året for inden. Overholder vi ikke garantien
 
i en periode, vil du ikke blive faktureret for den pågældende periode. 

Der er så forskellige trin man kan vælge alt efter hvor mange penge man vil smide efter det. Bottom line...Jeg synes det er pivsvært at finde ud af hvem og hvordan man skal bruge sine markedsførings kroner.

Der er jo mange der tilbyder deres service, og til meget forskellige priser! Bruger i forvejen en del penge på Adwords, som jeg har god succes med.

Hvad gør i andre?...bruger i personlige referencer, eller er det bare at prøve sig frem mht at få nogen til at seo optimere osv, og så se om de skaber nogle resultater?

Mvh Kim

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Energiman:
Vi garanterer at din organiske trafik stiger minimum 5% måned til måned det første år. Derefter vil garantien
dække over stigning i organisk trafik i forhold til samme periode året for inden.

Der er mange faldgrupper i dette, men det allerførste spørgsmål du skal stille dig selv er "Hvilken værdi får jeg af stigning i trafik på 5% pr. måned?"

Eller sagt på anden vis, hvordan sikrer du dig at den trafik du betaler for er relevant og rent faktisk giver dig øget omsætning?

Derefter er der mange nuancer af samme spørgsmål og flere i samme familie - men tag dette først, så er de andre sikkert unødvendige ;-)

Stor hilsen
/Brian 

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Der er mange måder at optimere til søgemaskinerne på. Og når du ikke ved, hvordan de har tænkt sig at skaffe den ekstra trafik, har du ikke overblikket over den del af din forretning. Jeg ville nok spørge ret meget ind til, hvordan de vil skaffe trafikken, før jeg sagde ja, og så forholde mig til det på den baggrund.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også garantere dig at jeg vil sende dig masser af trafik. Problemet med denne garanti er at den ikke beskriver kvaliteten af den trafik der kommer ind. Jeg ville bare kunne købe nogle udenlandske links som ville sende en masse trafik af meget lav kvalitet til dig.

Problemet som jeg ser det er også at de ikke har sat sig ind i din virksomhed - det virker som en standard besked du har fået. Personligt synes jeg en standardbesked som denne viser at man planlægger at lave standard SEO. Min erfaring er at man er nødt til som SEO leverandør at komme ind i virksomheden, produkterne og kunderne for at kunne lave et tilpasset SEO produkt. Men hey - jeg gør ikke nødvendigvis selv tingene rigtigt - det er bare det jeg synes virker bedst for mig og mine kunder.

Jeg ville betænke mig med sådan et tilbud.

Hvis du er i tvivl om hvor du skal smide dine markedsføringskroner, så ville jeg nok ikke gå ned af denne vej. Alt efter hvor langt du er i processen med markedsføringsplaner og alt det der, så ville jeg nok se om jeg kunne finde økonomien til dette kursus: http://www.kundemagneterne.dk/onlineworkshop/ så du får et fundament at bygge på.

Herefter ville jeg overveje hvilke produkter og målgrupper jeg ville gå efter - og om SEO var det næste jeg skulle fokusere på. Afhængig af hvilken kundegruppe du fokuserer på skal din SEO muligvis se lidt forskellig ud.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg kigger på din hjemmeside, tror jeg du kan komme langt alene ved at rette dine tekster til, så de får en mere fornuftig keyworddensity. Du har en tendens til at bruge de samme ord rigtig meget, og det kan skade sidens placering i søgemaskinerne - samtidig gør det heller ikke teksterne mere indbydende for dine kunder, så det ville jeg få rettet, hvis jeg var i dine sko.

Endelig tror jeg din side ville konvertere bedre, hvis du var lidt mere konkret i din forklaring af, hvad du sælger. På den måde tror jeg, du kan øge dit salg uden at øge dit besøgstal.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)