Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere kunder i håndværksfirma?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg søger råd og idéer fra andre der måske har været i samme båd, men også generelle råd og idéer modtaget med kyshånd!

Jeg har et montagefirma hvor jeg udfører primært hjælp til andre håndværksfirmaer - tømrere, murere osv. Jeg har haft stor succes med også selv at dele flyers ud i postkasse i omegnen og fået lidt at lave på den konto.

Udfordringen er, at jeg gerne ville have mere arbejde hos de lokale håndværkere. Her tænker jeg primært på de helt små med 1 eller 2 mand, der enten ikke kan nå tingene selv eller måske godt kunne bruge ekstra hænder i perioder.

Jeg er selv uddannet automekaniker, så jeg kan ikke udføre selvstændige håndværksopgaver som udgangspunkt. Et hegn, noget beklædning eller et skur kan jeg sagtens uden problemer opsætte, men tag m.v. er for store projekter som jeg ikke har nok viden omkring. Dog har jeg ingen "fumleproblemer", jeg arbejder uden problemer som håndværker, kender de tekniske betegnelser men ikke bygningsreglementer m.v.

Konceptet virker; jeg har kunder. Men ikke nok. Derfor søger jeg nogle inputs til at komme ud og få fat i nogle flere kunder..

På forhånd tak!

God aften :)

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Lidt farvet af min egen beskæftigelse, ville jeg sige til dig, at det måske var en god ide at du ringede til de andre lokale, som du gerne vil lave noget for -evt få held af at komme ind til en kop kaffe og en snak. Ikke sikkert det giver noget lige her og nu, men på den lange bane er det bestemt en mulighed :)

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)