Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Gillette barberblade til videresalg!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du mulighed for at leverer et større parti Gillette barberblade, kontakt mig på Fe.vc@live.dk hvis du har et parti eller blot et godt tilbud. jeg er åben overfor andre mærker, men er dog mest til Gillette. 

Jeg ønsker et muligt fremtidigt samarbejde eller bare en hurtig leverance. 

Smil det er snart weekend! :-D

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ved godt det her ikke er helt hvad du søger, da du søger en dansk leverandør med hurtig levering. Hvis ikke du finder det, kan mit link være et alternativ

http://www.alibaba.com/product-detail/Hot-Sell-Razor-Blades-Gilette-mach_1743885703.html

Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle svar er skam dejlige! men kender du told reglerne? :-) jeg aner ikke om det er lovligt at importere det.. og er lidt i tvivl med hensyn til told og skat.. :-) man skulle jo nødig have bøvl med de sataner :-D

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på Alibaba/Aliexpress. Har 1 gang købt barberblade derfra og de var fake. Heldigvis havde jeg kun købt et par pakker, men fik et brev fra Gillette´s advokat. Fik dog fingrene i pakkerne en del uger senere, da det er lovligt at købe forfalskede varer til privat brug. De var ikke 1/2 så gode som de rigtige, så du vil hurtigt få klager!

Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme at jeg også er lidt skeptisk overfor de kinesiske hjemmeside mht. kvaliteten, du kender tilfældigvis ikke nogle som kan funktionere som leverandør? :-) 

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej desværre

Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå okay men tak for hjælpen ellers! :-)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal virkeligt passe på med det produkt! Købte en pakke via Den britiske amazon, firmaet var registreret i Holland og pakken kom fra Kina - kvaliteten var faktisk overraskende, men de var klart fake :)

Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad var prisen på disse? grunden til jeg vil købe dem til videresalg er fordi jeg har mange kammerater der er utilfredse med gillettes priser, men savner en god og holdbar erstatning.. er det lovligt at importere falske varer som du 1 gang har gjort før? jeg tænker at man jo kunne oplyse om at de var fake, men at kvaliteten stadig er god, og sælge dem til en konkurrencedygtig pris, selvfølgelig skal prisen afspejle at de ikke er ægte.. 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Udenfor EU skal du have brandets tilladelse, så pas på selvom det er ægte.

Hvad er større parti?
Jeg kan sagtens forhandle gillette til videresalg...

Du kan smide mig en mail: mark@parfume-s.dk

Så tager vi den derfra...

Mvh Mark

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)