Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsystem til computeren

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg bruger til hverdag firmafon som min telefonomstilling, det vil sige at jeg bruger dem ikke som telefon leverandør, men bare som omstilling til min private tlf.
Det fungere således at kunden ringer ind til hovednummeret, og bliver viderstillet til den næste ledige medarbejder.

Dette syntes vi fungere rigtig godt, og kunderne er glade for det. Men hvorfor så ændre det?

Jamen vi vil helst have en løsning hvor vi kan tage telefonen via computeren også, og dette understøtter firmafon ikke, så hvad gør man her?

Kravne til systemet er som følger:

1) Det skal kunne tages med på farten, evt. via sin privat telefon.

2) Vi skal kunne beholde vores oprindelige "tale-tids abb." på telefonen.

3) Vi skal kunne tage telefonen via computeren, og viderstille til hinanden.

Vi er ikke særlig mange medarbejdere, men vi har en del kald indgående (ingen udgående) som kræver at vi sidder ved en computer, derfor ville det være rart at kunne sidde med et direkte program på computeren til det. 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Med på en lytter :)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvad skal du bruge i forbindelse med computer tilslutningen? Er det i forbindelse med et ordre/kunde system, hvor kundens data/ordre skal poppe automatisk op når kunden ringer ind?

Jeg har lavet mit eget telefoni system, hvor jeg bruger en lokal Asterisk installation til at koble hjemmetelefoner/kontortelefoner sammen, så jeg kan ringe via den samme forbindelse + SIP/Skype forbindelse via telefonen. Det fungerer udmærket. Jeg har lavet det sådan, at hvis en kunde ringer ind på mit kontornummer, så viser et program jeg har lavet hvilken kunde det er og hvad jeg sidst talte med vedkommende om.

Det burde kunne laves sådan at hvis du har et nummer hos en SIP udbyder, så kan du koble det op til Asterisk systemet og når nummeret rammes fra firmafon, så aktiveres det på Asterisken og starter et givent program, som I ønsker.

Som du kan se, så er det lidt noget kompliceret noget, så I skal nok overveje hvor meget I ønsker det. Jeg tror, at der må findes mindre komplicerede løsninger, men jeg har strikket det sammen selv og det fungerer ganske udmærket.

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Vi ønsker som så, at gå helt væk fra firmafon, og bare have en samlet løsning.
Der behøver ikke at komme nogle informationer frem når kunden ringer, men bare et simpelt system, hvor man kan tage opkaldet fra kunden via computeren.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tcswidgets

Jeg kan tilbyde dig en hosted PBX løsning med SoftPhone,
der kan det du ønsker, til en god pris.

Send mig en mail på: kj@dk-solutions.dk

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det passer ikke, jeg har en mindre håndfuld SIP Kontoer til dem ... så det udbyder de skam.

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Det passer ikke, jeg har en mindre håndfuld SIP Kontoer til dem ... så det udbyder de skam.

Du mener at Firmafon udbyder det? - Jeg har talt med firmafon i dag, og det kunne man bestemt ikke sagde hun, ligeledes informerede hun om, at hun selv sad med sin telefon og et headset.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du spurgt forkert, jeg har 3 sip telefoner hos dem.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Så har du spurgt forkert, jeg har 3 sip telefoner hos dem.

Hej Mikkel

Jeg tror du blander os sammen med en anden leverandør for vi tilbyder slet ikke SIP.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)