Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er konceptet til at forstå (feedback på ny hjemmeside).

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er med på knappen måske skal ændres... mht billederne, så har de 2 andre kunder ikke givet mig noget... men må alternativt få nogle andre udtalelsers på.

Er ikke helt sikker på hvad jeg skal gøre med de der keywords? Hvis det er for at 'stjæle' keywords fra konkurrenter, er det måske ikke helt let. -konkurrencen er lidt 'underlig'... der findes ikke rigtig andre der kun laver det her... og tvivler iøvrigt på at der er ret mange der googler det?

Men tusind tak for din feedback

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt får jeg røde knopper af "tilbud fra....". Man kommer hurtigt til at tænke den negative tanke "hmmmmm yaeah right, så koster det en bondegård når vi først er kommet igang."

Ville nok vælge en anden variant

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for de gode henvisning Jesper.

Fresno Bob, er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener?  -har jeg skrevet det med "tilbud fra.."  -er det prisknappen du tænker på?

/Martin

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Realkreditkonsulenten:

Tak for de gode henvisning Jesper.

Fresno Bob, er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener?  -har jeg skrevet det med "tilbud fra.."  -er det prisknappen du tænker på?

/Martin

Jeg kan oplyse så meget at Michael har fået flere besøgene til forsiden efter at han at giv mig noget hjælp til http://www.ordklar.dk/ og samtidig fået flere sager at kig på og flere bruger på siden.

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasende lækkert opsat hjemmeside. Er god enig i "fra.."-knappen skal væk eller i hvert fald ændres. :) Ellers tosset fint. Hvem har lavet den? Skal snart i gang med en ny side selv, og det dér er godt arbejde! :) Evt bare på en PM, hvis det er..

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Igen, mange tak for feedback. Jeg må indrømme jeg er enig i kritikken af den grønne knap på forsiden. Den er nu rettet.  

Årsagen til der stod "fra", var at vi også tilbyder at man kan få rådgivning hjemme hos en selv, hvilket koster lidt mere, end "blot" telefon og e-mail.

Mht design af siden, er det lavet "in-house", Sabine der har stået for det visuelle, har dog også sit eget firma. Man kan se lidt mere på:

www.sabinequardon.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser ud som om du lige har ændret teksten på knappen....

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)