Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til mit firma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Jeg står med et firma jeg oprettede for ca. 3 år siden, men nu er jeg kommet til det punkt, hvor jeg ikke selv føler jeg kan gøre mere for firmaet. Dog er der stor potientiale i det. Nogen der ved noget om at få en partner ind? Jeg har ikke nogen jeg kender der kan blive partner. Hvor finder man sådan en, og er det overhovedet muligt? (Mit firma er et mobilt firma der kører ud til kunder og klipper deres hunde, 2 ansatte udover jeg selv. 

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Sabine

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt bredt, det du søger..

Søger du en sparringspartner til at udvidde markedsføringen eller hvad leder du efter? En forsigtig antagelse er at du ikke nødvendigvis søger flere ansatte, men en partner - fordi administrationen gerne måtte deles ud eller hvad er målet med partner? :)

Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. 

Mange tak for dit svar.

Jeg bruger selv meget tid ude at klippe, men vil mene at vi sagtens kan udvide til resten af landet. Det er bare ikke noget jeg mener at kunne klare på egen hånd.

Tilmed kunne man udvide med andre ydelser til kunderne, fx. salg af produkter mm., og en eventuel webshop tilknyttet firmaet. Da jeg selv bruger tiden hos mine kunder, kunne det være fint med en partner i firmaet, som kunne udvide firmaet i fællesskab med mig. 

Som du kan høre, er jeg ikke helt præcist klar over hvad det er jeg søger ;-)

Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabrina

Har læst din besked og syntes det er spændende. Har 15 års erfaring med business development hvor jeg hjælper virksomheder med at vækste kraftigt. Vil meget gerne hjælpe dig og evt være din nye partner. Send mig en besked.

Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

kan du evt sende mig din mail adresse, så kan vi tale videre. Synes ikke at kunne se dine kontaktoplysinger. 

Tak og rigtig god søndag.

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kunne godt tænke mig at høre mere. kan du sende en privat besked til mig 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)