Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kræver det kontrakt med "adidas" for at sælge deres bolde mv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Som overskriften lyder så kunne jeg godt tænke mig at høre, om det er lovpligtigt at have en "kontrakt" med eksempelvis Adidas, før man har lov til at sælge deres produkter. Jeg er med på at det kan være en fornuftig ide, at have kontakt med dem for at få produkterne billigt.

Mvh

Tilmeldt 14. Sep 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Ringerdutilmig.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør det ikke, for du køber det vel bare en en grosist?

De telefonnummer du ikke finder på Eniro, Krak og De Gule Sider finder på du www.ringerdutilmig.dk

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis! Jeg handler jo bare engros! Jeg har bare hørt andre forhandlere godt nok om andre produkter sige, at eksempelvis Adidas kan have en indflydelse i pris osv. 

Tilmeldt 14. Sep 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Ringerdutilmig.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ulovligt hvis Addidas vil bestemme prisen, men de må gerne sige en vejledende pris. Køber du hos grossisten og sælger det til priser fx 20 % under nærmeste konkurrent, for du sikkert ikke lov til, at købe igen, da Addidas er et brand og vil ikke betegnes som et lavpris mærke.

De telefonnummer du ikke finder på Eniro, Krak og De Gule Sider finder på du www.ringerdutilmig.dk

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen! 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke have nogen kontrakt for at sælge Adidas produkter, men det er derimod vigtigt, at produkterne er originale...

Du finder næppe Adidas fodbolde billigere hos en grossist, end den pris, som butikkerne normalt giver. Og hvis du finder dem billigere, er der tale om ældre modeller, som der sælges ud af... 

Så vil du forhandle de nye fodbolde fra Adidas, er du mere eller mindre nødtil at gå i dialog med Adidas, eller alternativt finde en butik, som vil sælge dig nogle til en fornuftig pris... Begge dele kan være svært, men intet er umuligt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)