Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler feedback på ny webshop! Rabat gives til Aminoer :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Jeg har lanceret min første webshop, som sælger billige tandblegningsprodukter til det Danske folk.

Siden hedder www.billig-tandblegning.dk, og sælger whitening strips og tandblegningspenne. Lige pt. har vi dog kun whitening strips hjemme, men burde få penne i morgen.

Jeg vil gerne have at vide hvordan i syntes flowet på siden er, altså fra køb til betaling og i må gerne påpeje hvis der er noget i syntes der mangler.

Jeg er med på fejl som trustpilot billedet ikke fungerer lige pt, samt har jeg også problemer med at få rettet "Details" når man kigger på produkterne. Men hvis i skulle finde noget andet, så sig endelig til.

Rabatkoden som i kan bruge hedder "Amino2014" uden anførselstegn, den vil give jer 15% rabat på alle produkter.

Mvh. Mads

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads!

Det er en meget lækker og overskuelig hjemmeside du har banket på benene. Udover et par stavefejl hist og pist så synes jeg i høj grad at du burde overveje et skift af din Email fra hej til kontakt/kundeservice

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppechristensen46:

Hej Mads!

Det er en meget lækker og overskuelig hjemmeside du har banket på benene. Udover et par stavefejl hist og pist så synes jeg i høj grad at du burde overveje et skift af din Email fra hej til kontakt/kundeservice. 

Mange tak for det! Kan godt se det måske virker lidt useriøst med "Hej", så den skal jeg nok skifte :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Ahhh Avada temaet... det er lækkert :)!

Der er noget galt med din slider. Billederne ser ikke ud til at passe ind, og slide tre er helt tomt? Jeg synes enten du skal bruge god tid på at sætte din slide op, da det er det første dine besøgende møder. Pas på det ikke bliver for "Istock agtigt" med dine billeder :) Endvidere skal du husk at tænk konvertering ind i din slide - Indsæt noget call to action i stil med: "Se vores sortiment af lækre tandblegningsprodukter" eller "Klik her og kom et skridt nærmere hvide tænkder". 

Dine widgets i højre sidebar ser ikke ud til at have nogle funktion, men fylder stadig meget på dine produktsider. Brug dem til at linke til relevante produkter, såfremt dine besøgende måtte lede efter noget andet end de er havnet på. 

Som før nævnt i tråden.. Din "Hej" kommunikation er lidt misvisende. Prøv istedet: Hej, mit navn er Mads - jeg sidder klar til at hjælpe dig osv... 

Dit flow i betalingskurven synes jeg er helt fint!

Hvis du har spørgsmål til mine kommentarer, så smider du mig bare en email, eller en besked her på Amino :)

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Mads

Ahhh Avada temaet... det er lækkert :)!

Der er noget galt med din slider. Billederne ser ikke ud til at passe ind, og slide tre er helt tomt? Jeg synes enten du skal bruge god tid på at sætte din slide op, da det er det første dine besøgende møder. Pas på det ikke bliver for "Istock agtigt" med dine billeder :) Endvidere skal du husk at tænk konvertering ind i din slide - Indsæt noget call to action i stil med: "Se vores sortiment af lækre tandblegningsprodukter" eller "Klik her og kom et skridt nærmere hvide tænkder". 

Dine widgets i højre sidebar ser ikke ud til at have nogle funktion, men fylder stadig meget på dine produktsider. Brug dem til at linke til relevante produkter, såfremt dine besøgende måtte lede efter noget andet end de er havnet på. 

Som før nævnt i tråden.. Din "Hej" kommunikation er lidt misvisende. Prøv istedet: Hej, mit navn er Mads - jeg sidder klar til at hjælpe dig osv... 

Dit flow i betalingskurven synes jeg er helt fint!

Hvis du har spørgsmål til mine kommentarer, så smider du mig bare en email, eller en besked her på Amino :)

Kan godt se hvad du mener med slideren. Skal lige rode lidt mere rundt med indstillingerne før den er der tror jeg. 

Syntes ikke rigtigt der er nok indhold på siden i forhold til widgets i min sidebar. Ved ikke helt hvad jeg skal ligge derud. Men COA er klart noget jeg skal have mere af.

Tak for feedback :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Mona Rasmussen Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads. :-)

Lige to hurtige:

Vedr. billede nr. 1 - det brede smil:
Billedet af smilet bliver - på min skærm (17 ") - delt på midten af en lodret, hvid "pind" på ca. 12 pixels. Er det et bevidst valg?

Vedr. billede nr. 2 - teksten i 1. bullet:
Måske kan der stå "Kun få behandlinger", da man kan læse det som at man får behandlinger eller "få" på samme måde som i bullet 3...

Bare lidt indspark til en fin side. (y)

Venlige hilsner, Mona Rasmussen

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Henrichsen:
i må gerne påpeje hvis der er noget i syntes der mangler

Her er et uddrag fra din side = ( Altså er der ingen udgifter til advokater, forsikringer og alt muligt andet. Dette gør, at vi kan have Danmarks billigste priser når det kommer til tandblegning. )

Det der mangler på din side er tiltro - sikkerhed. Jeg sidder og undrer mig om det i det hele taget er lovligt at sælge det produkt i Danmark ?. Har du de nødvendige godkendelser ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Mads Henrichsen:
i må gerne påpeje hvis der er noget i syntes der mangler

Her er et uddrag fra din side = ( Altså er der ingen udgifter til advokater, forsikringer og alt muligt andet. Dette gør, at vi kan have Danmarks billigste priser når det kommer til tandblegning. )

Det der mangler på din side er tiltro - sikkerhed. Jeg sidder og undrer mig om det i det hele taget er lovligt at sælge det produkt i Danmark ?. Har du de nødvendige godkendelser ?.

Har selvfølgelig tjekket om de produkter jeg sælger er godkendt i Danmark :) Citatet var mere for at understrege at jeg ikke har andre udgifter end hosting, da der ikke er andet end det skal er faste udgifter. Kan godt se det skaber lidt mistillid hos kunden.

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at det grønne "tema", altså linjen i toppen og farven på diverse menupunkter, ville fungere bedre med blå...i min optik "passer" det bedre til personlig pleje/hygiejne produkter.

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

boynq:

Jeg tænker at det grønne "tema", altså linjen i toppen og farven på diverse menupunkter, ville fungere bedre med blå...i min optik "passer" det bedre til personlig pleje/hygiejne produkter.

God idé :) Det ændrer jeg lige!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)