Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 minutter af din tid for en coaching session til 200 kr.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Elholm Coaching Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er nystartet som selvstændig coach og er netop blevet lejer i et helsehus, hvor brugerne har mulighed for at træne, få kostvejledning, få massage, få klippet håret hos en grøn frisør og nu også få hjælp til den mentale sundhed hos mig. 

Nu har jeg brug for lidt viden om danskernes syn på den mentale sundhed og coaching og har derfor lavet et lille interview ark, der kan fortælle mig noget om de problemer, frustrationer og bekymringer, du måtte have omkring din mentale sundhed og om coaching kunne være en hjælp for dig.

De første 20 personer, der hjælper mig, får du en coaching session over Skype til 200 kr. Kontakt mig via dette link til min hjemmeside:

http://www.elholm-coaching.dk/#!kontakt/c24vq Bare skriv mental sundhed, så sender jeg interview arket. Det tager 10-15 minutter at svare på det.

På hjemmesiden finder du mere om coaching, udtalelser/referencer, lidt om min baggrund og hvad jeg kan hjælpe dig med.

Jeg håber at høre fra dig Smile

Anders

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg kan godt forstå, at du bruger en ydelse, som er gratis for dig, men som har værdi for modtageren som belønning. Det er ganske naturligt i en startopfase.
Men i dette tilfælde risikerer du, at det blot giver dig de svar, du selv kan tænke dig til, og ikke al den kritiske skepsis, som du skal overvinde.

Tag nu f.eks. mig.
Jeg har dårlige oplevelser med coaching og er grundlæggende skeptisk over for begrebet og metoden.
Jeg er derfor ikke tiltrukket af en 200 kr. session hos dig.
Men min viden og holdning er måske mindst lige så vigtig for dig, som én der i forvejen er hooked på coaching og derfor hungrer efter den gratis session. Han vil jo bare sige - COACHING STYRER FOR VILDT - GO FOR IT!!!, mens jeg nok vil forholde mig lidt mere afdæmpet og nuanceret.

Send mig gerne et spørgskema på kjer@kjers.com - men jeg skal altså ikke have noget for at udfylde det - jo, måske en Marsbar :-)

Hans 

Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Elholm Coaching Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans
Tak for dit input!
Forudsætningen for at få sessionen er jo ikke, at folk skal svare ukritisk på mine spørgsmål, men derimod at de bare skal svare.
Eftersom titlen coach ikke er en beskyttet titel, kan alle og enhver bruge den og desværre er der brodne kar derude. Måske har du været uheldig...

Jeg har taget en uddannelse, der lever op til International Coach Federations krav og er eksamineret i forhold til de 11 kernekompetencer, de kræver en coach skal kunne. Hvis du stadig er skeptisk kan du eventuelt kigge på udtalelserne og referencerne på min hjemmeside. De skal netop imødekomme den skepsis, der måtte være.

Jeg vil naturligvis meget gerne have dine svar og sender dig interview arket!

God dag!

Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Elholm Coaching Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

og en Mars-bar Wink

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Coach Anders:

og en Mars-bar Wink

Tak.
Jeg tror ikke, at nogen har gavn af en diskussion af cocahingberebet i denne sammenhæng, Anders.
Selvfølgelig findes der også dygtige coaches.

Hans

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)