Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg bruge dette logo?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

nu mente jeg blot det her logo som ikke er beskyttet af et varemærke, og ikke andre logoer... 

det er vel det her logo der bliver spurgt om og ikke coca cola f.eks...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Zouheir Chreih:

nu mente jeg blot det her logo som ikke er beskyttet af et varemærke, og ikke andre logoer... 

det er vel det her logo der bliver spurgt om og ikke coca cola f.eks...

helt ok, kan måske så ikke se formålet med at tegne om eller lægge i powerpoint for det er jo let at finde det i fine billeder på nettet synes jeg - under re-cycle logo eller ved bare at flytte billedet ind under søgelinjen i google billeder er der masser mærket royalty free - som man så må håbe er korrekt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du tegningen fra?

Det er en stor fordel, hvis du har, eller kan skaffe, logoet som EPS-fil eller AI-fil, da et billede hentet fra internettet ikke umiddelbart, eller kun med besvær, kan anvendes på forskellige materialer.

Som der står i et andet indlæg, kan du købe en lignende tegning ekstremt billigt via internettet, så er du ikke i tvivl om rettighederne og du har en perfekt originaltegning til brug på alting.

Selv om der står, det er royalty-frit kan det godt koste, hvis du vil downloade den lovligt. Royalty-free betyder ofte bare, at det er frit, når man har betalt en engangsydelse.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)