Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af tøjmærke, mangler lidt info

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har en tanke om at designer lidt tøj selv, men støder ind i et par problemer og håber i kan svare på dem.

1.) jeg har nogle tegninger som jeg gerne vil have lavet til tøj, men for at det kan lade sig gøre, skal jeg så opgive "mål" eller er der en standard for hvad størrelse XS, S, M osv. er  eller skal de vide det? for tænker køber du det ene mærke skal jeg fx bruge M og i et andet bruger jeg L, eller er det på selve fabrikken de har valgt hvad der er hvad.

2.) Skal man være uddannet designer for at lave sit eget mærke? er selv elektriker og der skal du være autoriseret, eller have en, så derfor tænker jeg om man skal have en i firmaet ?

3.) jeg mangler en fabrik der kan fremstille mit tøj, og det skal være i orden. må ikke blive skævt, må ikke se grimt ud efter et par vask. og så skal stoffes farves i det jeg ønsker, for mit tøj har ikke print på sig.

håber der er nogen der kan hjælpe mig her.

Temi

Tilmeldt 15. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

er der slet ikke nogen der kan hjælpe med mine spørgsmål ?

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Temi

Du har valgt en virksomhedside, der er meget op ad bakke for dig. Det lyder nemlig som om, at du ikke ved noget overhovedet om at designe, producere og sælge tøj. Forhåbentlig har du andre ressourcer, som din virksomhed kan få glæde af. 

Jeg tror du bliver nødt til at indgå samarbejde med en person, der kender til design og produktion.

Læs og bliv inspireret af artiklen om succesfulde iværksættere. Måske den kan pege dig i ny retning mod egen virksomhed.

Mvh

Mogens

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)