Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg ville høre om der ikke var et par venlige sjæle som gad og kaste et blik på min nye hjemmeside.

Jeg har prøvet og samle alle mine kompetencer et sted, men kan ikke helt finde ud af om fungere, jeg ved godt der er et par links der ikke virker og lidt tekst der skal rettes osv, det kæmper jeg med lige nu :-)

/Anders

www.artbynielsen.dk/store

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Jeg nåede kort at kigge på din hjemmeside, og jeg fik pludselig en fejlmeddelse og jeg kan nu ikke komme ind på den igen.

Denne side viderefører ikke forespørgslen korrekt

Firefox har opdaget at webstedet viderestiller forespørgslen til sig selv på en måde, der forhindrer den i nogensinde at blive færdig.

    Dette problem kan nogle gange skyldes, at cookies er slået fra, eller modtagelse af cookies er blevet nægtet.

Jeg syntes dog det jeg nåede at se at dit topbanner til venstre virkelig ikke passer sammen med resten af hjemmesidens design. Generelt kunne jeg godt lide designet, men banneret lignede ikke noget der hørte til på din hjemmeside. Jeg ville klart overveje at ændre det. :)

Mvh Jesper.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper..

Min kære udbyder har valgt at lave et genstart af min server ca 15 min efter jeg har skrevet her den burde være oppe og køre om 10 minutters tid :-)

Top banner til venstre ? på forsiden..

 

/Anders

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der hul igennem heheh

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det "banner/logo hvor der står Artbynielsen syntes jeg er uheldigt i forhold til designet af resten af hjemmesiden. Det er naturligvis subjektivt hvad man mener, men jeg syntes det så rodet/klumpet ud.

Jeg skal nok se på det igen, det kan være det bare var ved første øjekast jeg ikke fandt det særlig pænt.


Men det generelle indtryk var godt. Jeg studsede bare over det "banner/logo".


Ikke hul igennem fra min side af endnu.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg slettede cookies i min browser så kom den igen :-)

Det er et midlertidigt "såkaldt" logo det bliver lave om til et der ikke alrmer så meget..

Takker

/Anders

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)