Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nedbring dine udviklingsomkostninger med 50%

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Partnere/medejere søges til nyt SAAS Framework der kan hjælpe nye iværksættere med at spare op til 50 procent på deres næste store web projekt.

Jeg har gennem de sidste par år arbejdet på et ny SAAS framework(Multi-tenant Application Development framework) der også er fundamentet i min egen E-handelsløsning Shopsy. Jeg tror at det framework, jeg har udviklet, kan være fundamenet for andres SAAS Apps. 

Ved at tage udgangspunkt i en løsning der er baseret på vores framework, har man som projekt ejer, mulighed for at spare både tid og penge. Jeg tænker at det måske kunne være en forretningsmodel i sig selv? 

Der findes allerede andre systemer på markedet f.eks www.techcello.com. Mit system adskiller sig dog væsentlig fra deres, da det feks. nok ikke er muligt at lave en ehandelsløsning i techcello(min påstand). Det kan man dog med mit framework.(men det får du ikke lov til)

Vi kan tilbyde muligheden for, at applikations ejers kunder kan have en unik hjemmeside, med specifik funktionalitet. Feks. kunne man lave et system for selvstændige vinduespudsere. Hvor man tilbyder funktionalitet, som fakturerings og bestillingsystem, ruteplanlægger og samtidigt give mulighed for at den enkelte vinduespudser har en unik hjemmeside, hvor hans kunder kan bestille tider. Det kunne fungere på samme måde, som når man opretter en shopify shop.

Mulighederne er ubegrænsede, et kort udpluk. Frisørere, tandlægere, diverse terapeuter osv. Det er bare et spørgmål om hvilken ide man har og om man kan man sælge sin ide som en service(subscription) og at der til servicen er tilknyttet en hjemmeside med funktionalitet der er relevant for kunder i den branche man nu sigter på at udvikle applikationen til.

Når man starter med vores framework har man allerede.

Ordre og Fakturering
Multisproget administration(det betyder at en service lavet i vores framework er født til at kunne sælges i mange lande)
CMS/blog (alle kunder oprettet i et system kan have deres egen hjemmeside med deres egen blog)
Template system(liquid - som shopify, det betyder at alle shopify eksperter kunne lave sider til dine kunder, det gør det letter at skalere)
Nyhedsbrevs modul
Email skabeloner
Betalingsgateways

Jeg er interesseret i at komme i kontakt med folk der kan se en forretningside i at enten sælge vores framework eller bruge det selv.

Ideer til at komme videre modtages gerneSmile.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)