Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med min fodboldside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg oprettede for et par måneder siden denne hjemmeside: www.fodboldoptakter.dk. Som det tydeligt kan aflæses af siden, halter både design og opsætning meget efter, og det er en af grundene til, at jeg ikke er kommet videre med siden. Formålet med selve siden er som domænet antyder at skrive fodboldoptakter og samle dem et sted. Der findes i dag en masse bettingsider, men en side kun til optakter mangler. 

Jeg er ikke indstillet på at betale en, der kan designe hjemmesiden, og det er her udfordringen ligger. I stedet for kontant betaling kan jeg tilbyde skrivejobs eller lignende den anden vej. Jeg har stor erfaring med diverse skriverier, og har før hjulpet en herinde fra. Så kan du hjælpe mig med designet og selve opsætningen af min hjemmeside, og er villig til en fælles løsning, så skriv endelig en besked. 

Jeg modtager også gerne andre forslag, ris/ros eller lignende til selve hjemmesiden. Alt er velkomment :-)

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes da ikke det er super dårlig design. Enkelt og simpelt. Hvis jeg var dig ville jeg hellere sørge for der kom noget indhold på siden i første omgang, og så kan man altid senere hvis det går okay med at få indholdet opdateret, overveje et bedre design. Det nytter jo ikke noget med et godt design, hvis der intet indhold er :) Bare min holdning

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Tak for svaret. Det har du selvfølgelig helt ret i. Med dette indlæg håber jeg på, at der kan komme lidt gang i siden - både angående design og indhold. Men indhold på siden er selvfølgelig det vigtigste. Det er vi enige i. 

Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare et redesign det drejer sig om?

Har du selv nogle ideer til hvordan det skal se ud/nogle krav?

Hvis det ikke for omstændigt, kunne jeg godt være interesseret i at hjælpe, hvis det frister :-)

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg sender dig lige en besked herinde. - Det kunne så ikke lade sig gøre. 

Jeg har selv en idé om, hvordan siden skal se ud. Om det kan lade sig gøre, ved jeg ikke, men mon ikke :-)

Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg tror måske jeg har haft det at modtage beskeder slået fra, så du kan lige prøve igen hvis det er. Jeg kan heller ikke sende nogen til dig. Kan se at det er wordpress du bruger lige nu, er det et krav at det nye design skal du til det?

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre, der kunne have interesse? 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)