Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sikrer man sig, at kunderne betaler?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nogen også er inde på, så ville jeg personligt ALDRIG betale så mange penge til en webshop- uanset produktet.

Synes dog det er en rigtig fin ide med et form for showrrom nogle steder rundt i lander. Men jeg er også nysgerrig- hvorfor har du valgt netop den platform som salgskanal?

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Af flere grunde - først og fremmest fordi det er min egen personligt foretrukne salgs- og købe kanal, men også fordi det er en fritidsbeskæftigelse, jeg skal lave ved siden af mit normale lønmodtagerjob - og så er det bare meget billigere og lettere at have en webshop end en fysisk forretning! :-)

Tilmeldt 14. Sep 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Ringerdutilmig.dk Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Til den pris, kan det så ikke betale sig, at sende en sælger der ud, for så føler kunden, at kunden bliver taget mere seriøst og sælgeren kan forklare det hele og der kommer mindre afbestillinger? Så kunne sælgeren få 750 kr. for at tage der ud og det samme ekstra hvis kunden køber og så genere de leads via websitet?

De telefonnummer du ikke finder på Eniro, Krak og De Gule Sider finder på du www.ringerdutilmig.dk

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Også en god idé, og hvis der kommer godt gang i forretningen, kunne det sagtens blive sådan. Jeg vil nu prøve at gøre mest muligt selv, så jeg ville nok starte med at lave kundemøder uden for normal arbejdstid, og det vil de fleste kunder jo sikkert også.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)