Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til projekt søges en partner.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Til projekt søges en partner. Projektet er i opstartsfasen, så du vil komme til at være med til at starte noget nyt op, og vil derfor have stor mulighed for at sætte dit eget præg på projekt.

Der er lavet web og projektbeskrivelse.

Deltagerne i projektet tæller pt. to, men ønsker at være 3.

Arbejdsopgaver vil komme til at bestå i:

Markedsføring, herunder SEO, sørge for indhold på sociale medier mv.

Kundekontakt og kontakt til leverandører

Send en PM for yderligere oplysninger og info om dig selv.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Jeg tror du får flere relevante henvendelser, hvis du skriver hvilket marked dit projekt beskæftiger sig med?

Handler det om friske, modne og næringsrige spiselige planter er jeg lutter øren. Er planterne økologiske og hele er jeg all in! :-D

God vind med projektet. Hvis I får behov for markedsføring via crowdsourcing, er du også velkommen til at kontakte mig.

VH. GrN.dk, fra HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et par projekter indenfor nicher af  “indhent tilbud”-tjeneste (Request for Quotation), hvor den tekniske platform er ved at være på plads. Og nu mangler vi en partner til forskellige opgaver indenfor markedsføring, SEO mv. efter aftale.

Det vigtigste er at du er arrangeret og energisk. Erfaring er fint, men det du ikke kan, hjælper vi hinanden med.

Send en PM med info om dig selv.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan desværre ikke sende dig en PM Christina..

Jeg er ellers yderst interesseret! Smid mig en PM eller Email på mads@bjergoe.com! :)

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvorfor at man ikke kan sende en PM til mig. Hvordan ændre jeg dette?

Ellers send en mail til christina1986@godmail.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)