Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobsøgning inden for Marketing Management - tips ønskes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej, jeg tillader mig et måske lidt offtopic spørgsmål her i gruppen.

Min kone blev her i juni færdig uddannet på IBA indenfor Marketing Management/ projekt ledelse og tager nu bachelor graden via e-learning i fritiden.

Hun har søgt samtlige relevante opfordrede stillinger fra jobindex, samt ret mange uopfordrede (ca 100), hvor jeg genererede en liste via www.nnerhverv.dk

Hun har gode referencer fra tidligere jobs, samt praktikpladser i hhv. London & New Zealand, der alle er relevante for hendes uddannelse. 

Hun er derfor jobsøgende og har fortsat desværre ikke fundet noget job, trods vi i nyhederne jævnligt hører om mangel på arbejdskraft inden for mange fag.

Jeg forestiller mig derfor at nogle af jer har nogle ideer om hvad man kan gøre. Hvad med kontakt virksomhedsrådgivere, disse må vel have gode kontakter på højt niveau i virksomhederne?? Jeg kender dog ikke nogen, måske gør I ??

mvh Lars 

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg har ikke direkte kendskab til branchen, men jeg har et par forslag I kan overveje.

Bliver din kone indkaldt til samtale i de opslåede stillinger?

Hvis hun ikke bliver indkaldt, skal hun måske have kigget lidt på hendes ansøgninger. Hvis hun bliver indkaldt, men ikke får jobbet, skal hun måske arbejde lidt med sin fremtoning ved samtalen.

Endelig kan hun jo henvende sig til rekrutteringsvirksomheder og se om de kanhjælpe hende i gang.

/skou 

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)