Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung frisk fyr uddannet kontorassistent søger arbejde i Thailand (taler både flydende thai og dansk)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude. 

Jeg har været lidt omkring her på siden, idet jeg forholdvis er ny her på amino.dk

Efter at have læst en masse spændende ting her på siden, tænkte jeg at prøve det her for at se om dette opslag ville hjælpe mig på vej.

Jeg er en fyr på 23 år som oprindelig kommer fra Thailand af, men har boet i Danmark i 16 år. Jeg er vokset op med en thailandsk mor og dansk far her i Danmark.

Her er en kort historie om mig, så i også når andre spændende ting i løbet af i dag. 

Sidste år i november 2013 efter at jeg blev færdiguddannet kontorassistent inde ved SKAT. Jeg besluttede jeg mig herefter for at rejse til Thailand i en længere periode end de normale 3-4 uger, hvor man var på ferie. Den helt store grund skyldes, at jeg har familie dernede og følte at noget af den forsømte tid igennem årene i Danmark skulle indhentes. 

Efter godt og vel 8 måneder i Thailand er jeg igen vendt hjem til Danmark, for at besøge mine forældre og venner. Mit hjerte er dog stadig i Thailand og min drøm er at rejse tilbage igen. Det er svært at forklare hvordan jeg føler indeni, da mit hjerte er splittet. I og med at jeg kan tale begge sprog, har venner og familie begge steder, så føler jeg mig ligeså meget hjemme i Thailand, som her Danmark - af den grund føler jeg mig ret splittet.  

Så håber at nogen herinde kan hjælpe mig med kontakt til et job i Thailand (Helst i Bangkok under dansk ledelse/chef). Så hvis du kender nogen, som kender nogen der har søger en ung energisk serviceminded thai/dansk fyr i deres virksomhed/hotel i Thailand, må i meget gerne smide en kommentar :)!

Har thailandsk ID, så mht. til arbejdstilladelse skal der ikke søges om det.  

På forhånd mange tak. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hey, 

Jeg har lige delt dit opslag på en Facebookgruppe med 300 brugere, der alle er danske og driver forretning i Thailand. 

Håber du finder noget - held og lykke med det. 

Mvh.

Kristian Ole Rørbye

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det gik stærkt! Tjek dine privat beskeder, der er allerede to danskere fra gruppen, der har bedt mig om at give dig deres email. 

;)

Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kristian

Mange takker for det. Jeg er glad for at du vil hjælpe :)!

Er det en gruppe jeg kan blive medlem af? eller kræver det at man driver forretning i Thailand?

Mvh.

Jimmy

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Hey, 

Jeg har lige delt dit opslag på en Facebookgruppe med 300 brugere, der alle er danske og driver forretning i Thailand. 

Håber du finder noget - held og lykke med det. 

Mvh.

Kristian Ole Rørbye

Fem stjerner herfra for god stil, og god weekend Smile

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor heldig har man lov til at være, at du lige falder over hans indlæg. :D

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder på Amino hver dag, og når det er noget med Thailand reagere jeg sjovt nok :)

Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Beyond Ltd. Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimbo,

Jeg er dansk og bosiddende på Phuket i Thailand.

Jeg kan se en ide for mig i at ansætte dig i min virksomhed - og du kunne arbejde fra dit hjem via internet uden problemer. Men ellers har jeg kontorplads her på Phuket.

Jeg ved ikke helt hvordan et job kunne se ud - det afhænger af, hvad du kan og vil.

Men det er klart en forudsætning at vi taler Thai ansættelsesforhold, løn osv. - og dine kvalifikationer (dansk) gør selvfølgelig at vi ikke taler 9000 THB/måned.

Hvis du er interesseret i at snakke nærmere, så giv mig et ring på +45 65 74 56 74 eller Skype JacobHeiberg eller email: jacob@heiberg.dk

Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 😀 jeg er en dansk pige som er 22 år uddannet salgsassistent inden for catering. Jeg er lidt i tvivl om mine muligheder for at få et job i Thailand ?? Jeg har rejst der er en del, og føler mig især hjemme på samUCI 😀😀 håber der er nogle der kan hjælpe , jeg er åben overfor de fleste tilbud .

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)