Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på fragt fra Thailand til DK

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er interesseret i at finde ud af hvad det koster at fragte en Honda Pcx 150 Cc fra Phuket Thailand, til 9800 Hjørring i Danmark. Hvad er den billigste på dette? :)
Håber i kan hjælpe :)

Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Noergaard81.

For at få en ca. pris vil jeg anbefale dig at tage kontakt til et transportfirma/speditørfirma f.eks DHL.

Ved at du oplyser dem hvor den skal hentes og afleveres kan de give dig en pris på det :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer du den i en trækasse ög sender den som søfragt vil det formodentlig ikke koste mange tusinde kr.  Jeg kan anbefale dig at prøve hos Primecargo.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  GentlemensClub.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vendelbo Spedition ligger jo lige i din baghave (læs: Hjørring) - det kunne være en mulighed at spørge dem. Ellers som der forslås - prøv at spørge nogle forskellige speditører på en pris. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lasse Petersen > Du må snart oplyse lidt om din relation til Vendelbo Spedition, når du er så glad for at anbefale dem :)  Det er jo på ingen måde optimalt, at foreslå en transportør, som ikke har kontor i både modtager og afsenderland.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  GentlemensClub.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
@Lasse Petersen > Du må snart oplyse lidt om din relation til Vendelbo Spedition, når du er så glad for at anbefale dem :)

Det kan jeg da sagtens afsløre: Ingen! Jeg mener bare de kan være lige så gode som så mange andre - men ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)