Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til lagersoftware

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står og mangler et program til at holde styr på mit lager. Vi er en kunstnervirksomhed som primært producerer unikke produkter. Programmet skal derfor kunne understøtte et stort antal varenumre. Man skal derudover kunne:

- T de enkelte produkter

- Tilknytte noter/historik til de enkelte produkter

- Holde styr på produktets placering (hvilket lager eller galleri står værket på pt.)

- Kunne udskrive rapporter over hvilke produkter som befinder sig på de enkelte placeringer

- Kunne udskrive rapporter hvor produkternes billeder indgår

- Kunne se overnævnte oplysninger også for produkter som er solgt

Desuden må produkter aller helst understøtte fjernadgang for flere forskellige brugere. Vi har pt. ikke en webshop, men dette er i støbeskeen, så det ville være rart hvis programmet kunne integreres med en webshop, så man ikke skal dobbelt-lagerføre samtlige produkter. Alternativt kunne man måske bruge en webshop som lagerstyringsprogram?

Jeg bruger pt. Inflow, som opfylder alle krav undtagen at udskrive rapporter med billeder. Jeg håber der sidder nogen derude med en god idé til en erstatning.

Bedste hilsner,

Christian

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Har du snakket med producenten af Inflow? Alternativt kan man sikkert lave en rapport på baggrund af den database, hvor inflow gemmer sine data. Det kunne ellers være spændende at bygge en skræddersyet løsning, men du er sandysnligvis på udkig efter noget standard.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)