Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et par Wordpress problemer:)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med jer,

Jeg er ved at være færdig med min WP shop, men har lige et par spørgsmål, som der sikkert er nogen herinde der kan besvarer:)

1. Topbanner: hvad er målene på en topbanner? de anbefaler 1600 x 230, men det er for bredt:(

2. Kan man ændre "drevet af Wordpress" nederst på sitet til noget mere personligt? vil gerne have mit navn, adresse og CVR nummer på i stedet.

3. Shoppen er oprettet i Woocommerce. hvilket har gjort at jeg på hovedsitet(?), har flere shop sites listet og jeg synes det er for meget med både, min konto, kurv, kasse og betalingsbetingelser. Kan man skjule nogle af disse uden at det betyder man forhindre kunden i at gennemfører en handel? umiddelbart vil jeg gemme min konto, samt måske kasse eller kurv.

På forhånd tak og rigtig god weekend:)

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Fra  BedreHusogHave Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lauridsen

Hvad hedder siden?

1: Jeg bruger en topbanner på 960 px på min hjemmeside BedreHusogHave. Det synes jeg er en god størrelse og du kunne godt gøre den større til omkring 1200 px. Jeg kan godt lide der er "luft" i siderne men det selvfølgelig smag og behag. Er det i responsive design?

2: Du kan ændre det under udseende - editor - vælg dit aktive tema - tryk på footer.php - der står powered by wordpress

3: Tror ikke helt jeg forstår spørgsmålet. Måske en anden kan hjælpe? 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

1) jeg laver som reget et top banner på 960 px også.. 

2) 

ChristianBedreHusogHave:
2: Du kan ændre det under udseende - editor - vælg dit aktive tema - tryk på footer.php - der står powered by wordpress

3) Du kan fjerne dem i editoren men det en lidt sværere process hvis ikke du kender til koderne.. Det er sikkert en lettere metode men jeg kender den ikke lige. 

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til punkt 3 kan du lave din egen forside til woocommerce. Du kan bruge de shortcodes der medfølger til at få vist f.eks. nye produkter, købsknapper etc. på forsiden.

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

lauridsen84:

1. Topbanner: hvad er målene på en topbanner? de anbefaler 1600 x 230, men det er for bredt:(

2. Kan man ændre "drevet af Wordpress" nederst på sitet til noget mere personligt? vil gerne have mit navn, adresse og CVR nummer på i stedet.

3. Shoppen er oprettet i Woocommerce. hvilket har gjort at jeg på hovedsitet(?), har flere shop sites listet og jeg synes det er for meget med både, min konto, kurv, kasse og betalingsbetingelser. Kan man skjule nogle af disse uden at det betyder man forhindre kunden i at gennemfører en handel? umiddelbart vil jeg gemme min konto, samt måske kasse eller kurv.

 

Hej.

1. Den ideelle størrelse på logo er 438x82 pixel evt. på transperant baggrund, hvis din side er responsive. Mobil

2. Din shop er lavet i Woocommerce, gå til theme options, - foter customization .

Custom Text (Left): indsæt tekst eller custom HTML, eks. goteachme.dk © 2014. All Rights Reserved.

Enable Custom Footer (Right): indsæt tekst eller custom HTML eks. Website Design by Niels Madsen:<a href="http://mynethshop.com/kontakt-os/">MyNethShop.com</a>

3. Du skal bruge alle de sider som bliver oprettet I Woocommerce, men du kan gemme dem som dropdown menuer:
Gå til udseende – temaer – menuer: hvor du har Shop – Indkøbskurv, under den sætter du Kassen og Min konto og Betalingsbetingelser rykket et trin til højre = gem.

Mvh. Niels
Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange tak for jeres hjælp.

sitet hedder www.dimsdims.com -feedback modtages meget gerne;)

Er der er enkelt måde at ændre skrifttype på hele sitet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)