Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero slagter os som dyr

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Hej.

I sidste uge havde jeg en lille diskussion med CBB om, hvorvidt jeg havde fået en kvittering tilsendt eller ej, for jeg havde nemlig fået en rykker med et rykkergebyr. Vi blev ikke helt enige om dette, og jeg venter spændt på deres reaktion.

Jeg er imidlertid glad for, at de ikke har Dinero PRO, for i henhold til seneste nyhed fra Dinero, bliver man SLAGTET, hvis man ikke betaler. Se  hele mailen herunder. Dette er efter min mening at opfordre til mord og givet ulovligt i henhold til en eller anden terror-paragraf. Jeg overvejer at anmelde folkene bag til politiet, hvis ikke denne aggressive for markedsføring øjeblikkeligt tilbagetrækkes med en officiel undskyldning.

support@dinero.dk responderede, da jeg skrev: "AJ, hvor aggressivt et sprog.. Det er i andre lande, de slagter mennesker. ". Dinero svarede, som jeg vil sige nu:

Men det sælger budskabet :)

Hav en god dag!

___

Se Starten af mailen (uden redigering):

Dinero slagter dårlige betalere

Sådan får du dine penge nu!

Kære Dinero-bruger

Dårlige betalere er noget fanden har skabt. De kan både ødelægge din økonomi og gode humør.

Men det er slut nu, for dit nye hårdtslående våben, hedder Dinero Pro.

Når du småbandende, 10 dage efter du har sendt rykker to, stadigvæk ikke har fået dine penge, kan du få den ultimative forløsning, ved at trykke på "Inkassoknappen". Den sender fluks Europas førende inkassobureau, Intrum Justitia's "blodhunde" på sagen, og de vil nu pr. brev og telefon jage skyldneren til pengene står på din konto.

Tilmeldt 4. Feb 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan virkelig ikke se problemet?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
Dette er efter min mening at opfordre til mord og givet ulovligt i henhold til en eller anden terror-paragraf. Jeg overvejer at anmelde folkene bag til politiet, hvis ikke denne aggressive for markedsføring øjeblikkeligt tilbagetrækkes med en officiel undskyldning.

Du spilder din tid. Der er ingen opfordring til til mord i det der. Det er en talemåde, som man kan forvente fra Dinero/Martin Thorborg.

Snup dig en fredagssnegl og fald ned igen.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Det er en talemåde, som man kan forvente fra Dinero/Martin Thorborg.
Ja de er bare street og oppe på beatet.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan slet ikke se hvad du vil opnå eller hvad din hensigt er.

Tror du har for meget tid, som du kunne bruge mere fornuftigt, og at du ligger lige lovlig meget i ordet slagter.

Det er fredag, glem det, og nyd dagen. Solen skinner. Livet er skønt.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tror måske du lige skal se på betydningen af ordet før du beskylder andre for at opfordre til ulovligheder.

Jeg citerer herfra: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=slagte

1. dræbe (og derefter partere og udskære) et dyr med henblik på at spise eller sælge kødet

1a. dræbe brutalt og hensynsløst

1b, overført, behandle hårdhændet; afvise fuldstændigt

1c. overført, ophæve eller nedlægge noget, evt. for at anvende dets bestanddele til noget andet
Kunne det tænkes ordet er brugt i overført betydning?
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
Dette er efter min mening at opfordre til mord og givet ulovligt i henhold til en eller anden terror-paragraf. Jeg overvejer at anmelde folkene bag til politiet, hvis ikke denne aggressive for markedsføring øjeblikkeligt tilbagetrækkes med en officiel undskyldning.

Ja, skriv endelig til politiet. Så får de lidt at more sig over i weekenden, hvor de ikke har så meget at give sig til :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Kunne det tænkes ordet er brugt i overført betydning?
Nej det tror jeg faktisk ikke - jeg tror vi er her ved at se starten på en ny religiøs, grænsende til rabiat, lignende retning som vi med sikkerhed vil se sig vokse stor og stærk.

Jeg tror tanken: Jeg har solgt noget (et produkt) - så vil jeg fa ... også have mine penge. Den tanke tror jeg ikke bliver mindre med årene.

Om vi ligefrem når til at "slagte" - det kan måske tvivles - men når man ser forklaringen på hvem/hvad "der kommer efter dig" - så ligner det jo nummeret før en landsdækkende motorcykel sammenslutning. Cool
 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
hvis ikke denne aggressive for markedsføring øjeblikkeligt tilbagetrækkes med en officiel undskyldning

Enten skal du stoppe med morgensnaps eller også har du ikke prøvet at kunder ikke betaler deres faktura som aftalt....fordi så vil du vide hvordan det føles at arbejde gratis....

At så Intrum Justitia ikke er min kop te eftersom de har meget lange svartider (hvis de overhovedet svarer tilbage) er så en anden sag

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det rammer rimelig plet.

Hvis du har prøvet at imødekomme dårlig betalere, som ikke betaler dig for dit arbejde efter aftale, så vil du finde dette budskab ret så tiltalende.  : )

Men hvad så hvis sælgeren har leveret et ring produkt til kunden? Kunden vil naturligvis ikke betale for noget bras, men sælgeren sender så rykkere alligevel og i sidste ende inkasso (fordi det er så dejligt nemt med Dinero Pro) : )

Kunden vil højst sandsynlig bare betale det mindre beløb for at slippe for besværet – på den måde kan jeg godt forstå ”Dinero slagter os”.

Men kunder i ond tro synes jeg det er en for fed feature – godt tænk!

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)