Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdpartner med flair for programmering søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!
Skulle der sidde en derude med evnerne til at sammensætte de fleste ting, og som har overskudet og tiden til at starte på noget helt nyt - og super fedt, jamen så syntes jeg da lige du skal læse med her.  

- Her kommer en "lille" gennemgang af det projekt der er i tankern:
Hver evig eneste dag stiftes der nye virksomheder, og 99% af dem skal gerne bruge en hjemmeside. 90% af dem starter med garanti også en webshop, ihvertfald dem som vi har i det nærmeste netværk (sociale forumer, medier, venner/bekendte) For dem virker en webshop, varelager/parti(leverandøraftaler), emballage, sociale medier, design, seo, administrering af website og rollen som leder - som en kæmpe og for nogle fuldstændig uoverskuelig ting. (Der kan sikkert tilføjes mange flere ting) Og netop derfor kan vi tilbyde at lave det hele for dem, ja lige præcis - det hele! Vi står for at opsætte en webshop, efter deres ønske og stil. Herefter kan jeg trække på mit netværk(Som jeg allerede har snakket en smule med), og få nogle tradingfirmaer til at sende nogle super gode tilbud på varepartier til os, som vi så kan bestille og sende videre til vores kunder. Der skal også snakkes med forskelllige emballage-levrandører(jakodan, billig-emballage osv.) og skaffe nogle gode aftaler, så vi også kan tilbyde det til vores kunde. Vi hjælper også i gang med en smule seo(Wordpress plugins), samt vi designer de basale design ting. Vi opsætter også profiler på sociale medier for dem, og laver diverse designs hertil. Jeg tænker også at vi laver en "3, 2, 1 webshop ejer" bog - hvor vi guider vores kunde igennem rollen som leder af en webshop, og klær personen på til at skabe en masse salg og forhåbentlig et overskud. Udover at vi gør det nemt for kunden når det kommer til alt arbejdet, så skal det også være super enkelt og nemt at bestille vores service - gerne igennem en kontaktformular, der er flot opsat med en masse valgmuligheder og afkrydsningsmuligheder. 


Har du evnerne til at programmere andres hjemmeside, yde support samt hjælpe med opbyggelsen af vores eget site? Så send mig gerne en besked her på siden.
Skulle du have kompetencer udover programmering, så skriv dem også meget gerne med.

Håber at høre fra et par stykker af jer :-) 

 

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi stiger lige til tops igen
*BUMP

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)