Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg millionær .. Ønsker rigdom!

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank:
Opskriften på at blive rig er egentlig nem nok: 1: Køb en ting for 1 krone. 2: Sælg det for 5 kroner. 3: Gør det sammen igen, 500.000 gange! Og wupti, inden du får set dig om, så er du rig! :)

Der er en anden, lige så vigtig opskrift. - Brug færre penge end du tjener!

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kvinder og narko har der nu altid været gode penge i - Cool - og skal det være lidt mere moderne - så er er Hash og Nøgle. Skulle også være en ret sikker vej til rigdom.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Handi, du må love mig at du poster et indlæg når millionerne ruller ind i banken - Deri må du meget gerne fortælle hvordan du kom fra at skrive sådan et indlæg til målet som millionær :)

Held og lykke :)

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:
Kvinder og narko har der nu altid været gode penge i

Våben er også en god indtjeningskilde Big Smile

Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forventede seriøse svar til mit useriøst spørgsmål. :)

Jeg tror ikke det har noget at gøre med man skal lave det man vild med så kommer penge.

Har vi ikke alle hørt at mange er blevet millioner af tilfældighed... De så noget soglt godtså blev de ved..

Jeg har ingen interesse , men kan arbejde med alt....
Alt som kan startes ves siden af et arbejde og som med tiden giver penge er min interesse
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nok ikke en specifik branche. Du skal have det rigtige mindset. Et start sted er bogen think and grow rich. 

http://www.amazon.com/Think-Grow-Rich-Napoleon-Hill/dp/1604591870

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

clauskc.dk:

Der er nok ikke en specifik branche. Du skal have det rigtige mindset. Et start sted er bogen think and grow rich. 

http://www.amazon.com/Think-Grow-Rich-Napoleon-Hill/dp/1604591870

HELT enig med clauskc.dk!! Det hele handler om mindset. Du kan (vil jeg vove og påstå) blive millionær i alle brancher, det handler om at tænke ud af boksen, arbejde smartere/hårdere end de andre og så skal du have pejlemærker du hele tiden arbejder efter.

Læs evt også nogle bøger af Robert Kiyosaki. Især Rich dad / Poor dad og Cashflow Quadrant er gode.. De handler om mindset og at forstå de forskellige mindset i forskellige dele af erhverv fra lønmodtager til selvstændig over i forretningsejer og til sidst investorer.. :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

handi:
Har vi ikke alle hørt at mange er blevet millioner af tilfældighed... De så noget soglt godtså blev de ved..

De historier har jeg faktisk ikke hørt så mange af.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

handi:
De så noget soglt godtså blev de ved..

Ja, og det er jo en del af svaret. Man skal have næse for, hvad der sælger godt, hvad folk gerne vil købe, hvad der bliver den næste trend.

Men det har jo ikke så meget med tilfældighed at gøre. Mere med evner, flid og dygtighed.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis dit eneste driv og mål er at blive rig, så spil lotto... Der vil jeg gætte på, at chancen er større, end hvis du starter et firma op med den tilgang...

Og hvis hele din løn bliver ædt op af udgifter, så bruger du for mange penge i forhold til, hvad du tjener. Basal matematik, hvor tærring sættes efter næring...

At starte et firma i weekenden, det er besværligt, fordi du 2/3 dele af ugen ik er aktiv. Dvs konkurrenterne er mere fleksible, og de har samtidig mange flere dage, hvor de kan prøve at skaffe kunder. For kunderne kommer ik af sig selv, bare fordi du vil arbejde i weekenden. Dem skal du ud og finde!
Mit bedste råd er måske, at du søger en taxalincens eller evt kører taxa i weekenden i et område, hvor der er lidt gang i byen, så der også er nogle ture, hvorpå du kan tjene penge...  

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)