Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg millionær .. Ønsker rigdom!

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Nu må det være min tur til at have nogle millioner i banken. Jeg har arbejdet hele livet som lønmodtager og har betalt løbnen til udgifter.
Nu har jeg lyst til være iværksætter og vil meget gerne tjene penge, som kan bruges til andet end betale udgifter.

Jeg har mange ider til hvad jeg kunne tænke mig. Men når jeg tænker over det, så kan jeg se at jeg ikke kan tjene mange penge på dem.

1. Ide : privat rengøring, græsklipning om weekenden..(men kan ik se penge i den ide)

2 jeg har kørt handicapbus og tænker nu på selv være vignmand og køre som underlevandør.( jeg ved bare ik om det kan betale sig, og hvordan jeg kan starte med små penge... Det kræver mange penge at købe bus og have forsikring til den.

Findes der nogle erhverv, jeg kan give mig i kast med i
Weekender og så med tidem bliver god forretning. Ikke webshop!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

handi:
Findes der nogle erhverv, jeg kan give mig i kast med i
Weekender og så med tidem bliver god forretning.

Gå med aviser. Er der ikke noget med at alle millionære startede som avisbude?

Du tjener flere penge som lønmodtager end som selvstændig.

Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Har gået ned aviser engang.

Lønmodtager, hvir mange rengøringsassistener kender du ned 2 huse, 2 biler og en båd ?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

handi:
Lønmodtager, hvir mange rengøringsassistener kender du ned 2 huse, 2 biler og en båd ?

Nu er der jo andre jobs end rengøringsassistenter. Jeg siger bare at fordi man er selvstændig betyder det ikke at man bliver rig. Da jeg var selvstændig så var min timeløn meget lavere end den er nu og jeg er højtlønnet nu.

Du er selv ansvarlig for at spare op så du kan have mange penge på kistebunden. Hvis du har for mange udgifter så skær ned.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nok ikke rig af at slå græs eller rengøre, desværre.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjaelpereee:

Du bliver nok ikke rig af at slå græs eller rengøre, desværre.

Hvis HELE din løn går på udgifter bør du nok skære lidt ned på dem?

Jeg er bestyrer på en café. Og det er ikke altid at mine chefer tjener lige så godt som jeg gør ;)

Men en god ide KAN gøre dig rig, men det er nok ikke lige nogle af dem du nævner. det er bare om at gå i tænkeboksen :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Handi,

Opskriften på at blive rig er egentlig nem nok: 1: Køb en ting for 1 krone. 2: Sælg det for 5 kroner. 3: Gør det sammen igen, 500.000 gange! Og wupti, inden du får set dig om, så er du rig! :)

Spøg til side... Når jeg er blevet stillet spørgsmålet, hvordan bliver jeg rig, så har jeg altid svaret: Hvis du har brug for at spørge, så bliver du det nok aldrig?

Frank 

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

handi:

Jeg har mange ider til hvad jeg kunne tænke mig. Men når jeg tænker over det, så kan jeg se at jeg ikke kan tjene mange penge på dem.

Hvis du kun søger pengene, så kan du ligeså spille fredagslotto i morgen, der er 373 millioner i puljen - fordi chancen for at vinde er nok ligeså stor som at få succes som iværksætter hvis man kun kigger på pengene

handi:
Findes der nogle erhverv, jeg kan give mig i kast med i Weekender og så med tidem bliver god forretning.

Du kan tage på loppemarkeder osv. og bagefter sælge det på DBA og Lauritz osv. Altså køb billigt og sælg lidt dyrere

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Find ud af hvad du er god til

arbejd hårdt og bedre end konkurrenter

du skal bruge penge for at tjene penge

.

jeg har et webbureau og er god til at sælge/rådgive og er ikke bange for at kaste penge efter nye spændende ting for at se om det giver afkast ( tage en chance ). 

Andre vender hver en 5 øre og tjener penge på den måde og begge dele kan bruges :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke bare lave noget tilfældigt som iværksætter fordi du vil være rig. Du skal lave noget DU kan lide og brænder for, så kommer rigdommen af sig selv.

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)