Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPad kassesystem til kun 99 kr!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hvide Sande
Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle Aminoer,

Jeg har for nyligt startet min egen butik, og stod som så mange andre at skulle have et kassesystem. Jeg fik dog nogen absurd høje priser hjem på dem, eller nogen dyre månedlige gebyrer, som ikke lige var nogen fed ting at skulle stå med lige i starten af opstart, da der er mange ting der skal være styr på.

Jeg har selv en iPad, og en aften da jeg browsede lidt rundt tænkte jeg "Er der mon en kassesystem til iPad i app store?"

Svaret var - Ja!

Jeg søgte under "kassesystem" i app store, og fik en 3-4 resultater. De var alle gratis (og på engelsk) undtagen én som kostede 99 kr. og var på dansk! Billederne af den så ikke lige fantastiske ud, men for kun 99 kr. tænkte jeg "hva fanden!".

Jeg har prøvet det i noget tid  nu, og det fungerer ganske godt! Det kan nok ikke sammenlignes med systemer til 10.000 kr. men for en nystartet med en lille butik som mig var det helt perfekt (og så kunne jeg bare bruge min egen iPad i åbningstiden og tage den med hjem om aftenen).

Der er en masse funktioner og det kan virke lidt uoverskueligt, indtil jeg fandt ud af der var en "hjælp" knap med links til 2 videoer om brugen af systemet, som jeg stærkt anbefaler man kigger på!

Anywhoo, jeg tænkte at jeg nok ikke var den eneste der stod i den situation som skulle bruge et billigt, men stadig moderne kassesystem, så ville lige dele mine erfaringer med jer. Nu har jeg selv fået lidt hjælp fra aminoer så ville lige give lidt råd tilbage :)

Jeg har kun haft systemet et par dage, men er meget godt tilfreds med det, og for kun 99 kr. kan det sagtens holde mig kørende i noget tid! Det er muligt at sætte bonprinter til, men det koster selvfølgelig ekstra at købe en bonprinter. Jeg kører dog brae med at skrive kvitteringer i hånden lige pt, da jeg ikke har mange kunder der vil have en kvittering endnu, så jeg udsætter udgiften :)

Håber nogen andre iværksættere kan drage noget nytte af det.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Det lyder spændende. Hvad er navnet på appen ?

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Hvide Sande
Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Den hedder "kassesystem". Der kommer et par stykker som resultat af den søgning men kun 1 hedder "kassesystem" og er dansk til 99 kr. Så det burde være til at finde :)

Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så at du hedder "Jeppe B. Jørgensen" og at udvikleren af denne app tilfældigvis hedder det samme. Har intet med dette indlæg at gøre?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeppe - jeg har flyttet dit indlæg til tilbudskategorien da du er PLUS (ellers var dit indlæg slettet). Du bedes også skrive at DU er programmøren på den app ellers vil du stå i andres øjne som en man ikke kan stole på.

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha... Busted :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Lauritsen:
Så at du hedder "Jeppe B. Jørgensen" og at udvikleren af denne app tilfældigvis hedder det samme. Har intet med dette indlæg at gøre?

Takker for dette da jeg lige stod og overvejede den :)

Nogen der rent faktisk har prøvet appen?

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe godt så ;-) 

Fra Hvide Sande
Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hehe ja så blev den sgu busted :) sagsøg mig, man må prøve at markedsføre hvor man markedsføre kan :)

Var ikke lige klar over der var en "tilbuds" sektion til sådan noget, og sagde ikke st jeg var programmøren for at teste en salgsteknik der blev fremlagt på et kursus (den faldt så igennem) :)

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ak ja hvad man ikke gør for lidt reklame...

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)