Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til virksomhed i Sverige uden moms

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Ravn:

Jeppe_T:
Så vidt jeg ved, så skal du ikke indberette noget.



Du indberetter først til skat når du har noget at indberette - og det har du jo ikke når det er momsfrit :-)

Jeg har arbejdet en del ned refusion af udenlandsk moms for danske firmaer, så jeg er ikke helt på bar bund.


Sikke da en gang sluder & vrøvl du skriver !!  Jeg håber virkeligt ikke du ved lige så lidt om moms refusion !


Sælger du vare til andre EU lande uden moms SKAL køber moms nr. indberettes til SKAT  via liste-angivelse. 


http://franciskaner.dk/listeangivelse.pdf


Mvh


Ravn



My bad.

Skrev jo også "så vidt jeg ved" og jeg vidste det så ikke :-)
Men tak fordi du gjorde mig lidt klogere på området (og undskyld hvis jeg vildledte jer andre)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen skade sket - jeg læser stadig med! Tak til Ravn for opklaring og link.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd er også, at evt få en kopi af virksomhedsregistreringen, så du kan validere momsnummeret den vej...

Der foregår en masse svindel med momsnumre pt, hvor folk opgiver andre firmaers VAT number, og dermed handler momsfrit, og får varerne "sort"... Myndighederne er meget opmærksomme på dette, især hvis du har en del handel B2B enten køb eller salg ud af landet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Et godt råd er også, at evt få en kopi af virksomhedsregistreringen, så du kan validere momsnummeret den vej...

Der foregår en masse svindel med momsnumre pt, hvor folk opgiver andre firmaers VAT number, og dermed handler momsfrit, og får varerne "sort"... Myndighederne er meget opmærksomme på dette, især hvis du har en del handel B2B enten køb eller salg ud af landet...


Godt råd generelt, men det bliver ikke problem i mit tilfælde. Der er tale om en af de største onlinevirksomheder i Sverige og jeg går mere end stærkt ud fra, at de har styr på tingene.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Godt råd generelt, men det bliver ikke problem i mit tilfælde. Der er tale om en af de største onlinevirksomheder i Sverige og jeg går mere end stærkt ud fra, at de har styr på tingene.

Så må vi håbe, at andre kan bruge det mere ;D

Held og lykke med salget ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fashion-Seller:

Et godt råd er også, at evt få en kopi af virksomhedsregistreringen, så du kan validere momsnummeret den vej...

Evt. også bruge EUs momsnummervalidering.

Mvh,
Anonym Kryster

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonym Kryster:

Evt. også bruge EUs momsnummervalidering.

 
Den validere i de fleste lande kun VAT nummeret, dvs du kan ik se, om firma og VAT number matcher...
I Sverige kan du, men i resten af EU kan du ik ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)