Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AD Words med en fast pris per måned!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg er blevet kontaktet af dette firma per telefon i dag, som vil sælge mig AD Words med en fast pris per måned.

Deres hjemmeside er maximediamatters - nogen der kender dette firma som holder til i Spanien.

Jeg har aftalt at de ringer igen i morgen, hvor jeg så skal have nået at finde ud af om jeg vil prøve en måned.

Mvh. Karina.

Håber på nogle svar :-)

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Umiddelbart vil jeg mene virksomheden skulle være troværdig nok.

Men jeg vil nok foreslå, at du samarbejder med et dansk firma istedet, idet det er nemmere at tale med dem, og komme til overens.

Jeg tror personligt, at du gør dig selv en tjeneste, at samarbejde med et dansk firma istedet, en almindelig google søgning skulle kunne gøre det.

Men igen, det er dig der sidder med den endelig stemme, som man siger.

Jeg har ikke selv arbejdet med dem, jeg foretrækker at skrive med google, idet det er dem i sidste ende som man bruger :-D 

Men igen, jeg skal ikke gøre mig ekspert på området.

Mvh.

Ivan Buchwald 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivan.

Mange tak for dit svar, det var faktisk en dansker der ringede til mig, men fra et Spansk nummer.

Og han henviste mange gange at han ringede for Google.dk

Jeg er stadig i meget i tvivl :-(

Andre der kender firmaet, eller er blevet kontaktet af dem?

Mvh. Karina

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det ser lidt suspekt ud. Deres side er dårligt designet, hvid tekst på hvid baggrund hos mig? Og hvis firmaet hedder Maxi Media Matters, så kommer han vel ikke samtidig fra Google også? Det er et typisk bullshit salgstrick, når det kommer til Adwords og SEO, at sælger siger at de kommer fra Google. 
Personligt ville jeg melde fra. Jeg kan desuden ikke se nogen andre omtalelser omkring firmaet på nettet.

Deres side virker meget useriøs, når de kun har tekst på engelsk, også en google translate knap til 6-10 forskellige sprog. 

Alt om boligfornyelse på https://utroligbolig.dk

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Karina

Spørg om han virkelig ringer fra Google - Hvis ja, så lyver han jo. Google har personer der sidder og ringer til eksisterende kunder, men her kan man hurtigt kontrollere om de virkelig er fra Google - hvis du spørger om de kender dit kunde id til AdWords og de kan svare rigtigt, så er det fordi de er fra Google. Ellers kan man kun se dette hvis man har et login til kontoen.

Spørg om han er certificeret partner eller firmaet er? Hvis nej, så lad være med at sige ja til hans tilbud.

Og til sidst, hvis han ikke ønsker at oprette forbindelse til din AdWords konto via et AdWords kundecenter, så skal du helt klart ikke sige ja. For det er den måde en professionel virksomhed, der arbejder med AdWords på agerer.

Hvis du gerne vil have et firma til at håndtere din AdWords, så vælg enten mig eller nedenstående som jeg kan anbefale ud fra hvad de skriver - jeg kan se de ved hvad de snakker omSmile:

Webjuice.dk

Conversio.dk

ppcprofit.dk

pr-gruppen.com

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Karina

Hvor stort er dit månedlige budget på AdWords, og hvor meget forlanger de for aftalen?

Hvis du har et månedligt budget på 10.000 kroner og du ikke selv har erfaring med AdWord, så vil jeg anbefale dig at søge hjælp. 

Hvis du har et månedligt budget på 1.000 kroner.. Så synes jeg du selv skal prøve dig frem. Læs nogle guide, og skriv til Google hvis du har nogle spørgsmål. Du kan jo altid sætte dine bud manuelt, og dermed sørge for at du har fat i den lange ende, da du ved hvad der bruges. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon - Mange tak for dit svar.:-)

Jeg har slet ikke adWords, min side www.christiansvej.dk kører ganske fornuftigt, da jeg fik den søgeoptimeret i foråret.

Firmaet fortalt at det kostede 1390 kr incl moms, uanset antal klik med 10 søgeord, annoncen ville være på forsiden, men sikkert nederst. 

Efter en måned kunne jeg tage de søgeord der gav mest for 139 kr stykket.

Jeg har bestemt mig for at sige nej tak.

Rigtig god weekend til alle :-)

Mvh. Karina Mogensen

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina

Såfremt du ikke har prøvet kræfter med Adwords i forvejen, så tror jeg du har valgt rigtigt ved at takke nej. Hvis du ønsker at prøver kræfter med Adwords holder IVÆKST en masse gratis kurser for nybegyndere :-)

Også god weekend til dig :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle.

Igen mange tak for al jeres respons og gode hjælp.

ADVARSEL:-(

I får lige slutningen, han have lovet at  ringe i går kl. 9.00, han ringede først kl. 13.00, han var igen venlig og forklarende og insisterende. Da jeg skulle være ved frisør havde jeg ganske lidt tid.

Han sagde at jeg bare kunne give ham mine kreditkort oplysninger og kontrolcifre, så ville jeg en få faktura samme dag.

Alle alarm-klokker ringede, jeg sagde at nu stoppede festen, og jeg bad ham aldrig kontakte mig igen.

God weekend :-)

Mvh. Karina Mogensen.

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)