Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træningsprogram

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg søger en uddannet fitnessinstruktør til at lave et vægttabsprogram som skal indgå i en e-bog. 

Findes der mon nogen her inde?

Mvh

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har 2 gode emner i mit netværk du kan få oplysningerne på så du kan kontakte dem - send mig en mail på jn@vikardanmark.dk

/Jacob

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er personlig ikke selv en fitness instruktør, men jeg ved at en enkle google søgning kan gøre det.

Når dette er sagt, er det også afhængige af, hvor prof. det skal være, også om personen skal være englænder, eller dansk.

Men jeg tror for dit vedkommende, at det er vigtigt, at du skriver til flere end én, på den måde danner du dig et indblik i de forskellige "processer"

Jeg kan f.eks. varmt anbefalde Jacob, han er en ekstremt engageret person, derudover har han også mange likes på facebook, hvilket i sidste ende kunne komme dig til gode.

https://www.facebook.com/jsumanafitness?fref=ts

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivan:
Jeg kan f.eks. varmt anbefalde Jacob, han er en ekstremt engageret person, derudover har han også mange likes på facebook, hvilket i sidste ende kunne komme dig til gode.

Jeg kan helt sikkert også anbefale dig at bruge en som er populær i forvejen, da de kan promovere dit produkt rigtigt nemt ud til mange følgere.

Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)