Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du godt tænke dig at slippe af med telefonsælgerne?

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:

Det er da nok den latterligste ting jeg længe har hørt... der er faktisk sælgere derude der kan gavne din virksomhed MARKANT. 

Sælgere som faktisk vil og har interessen i at din virksomhed får mere success.

Jeg ville hellere have et filter mod dumme indlæg :-)

Håber ikke at det er mig du referere til, for så har du ikke læst debatten igennem. Har flere gange pointeret at telefonsælgere, hvis formål er at gavne en virksomhed, er helt i orden. Det behøver jeg forhåbenligt ikke igen. Til din sidste kommentar kan jeg da lige oplyse et andet perspektiv for dig. Du kunne jo bare læse teksten, hvilket tager højst 20 sek, og så bare gå ud igen hvis du ikke mener den har din interesse. Lidt ligesom at sige nej tak. Så er det vel heller ikke værre. Det har jeg hvert fald fået fortalt igennem det meste af debatten. Det er jo bare 20 sek, og ingen siger at du nogensinde skal se det igen. Men du blev irriteret over mit indlæg ligesom jeg bliver irriteret over telefonsælgere. 

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Nu ved jeg ikke hvor mange gange jeg har nævnt det. Hvis det kan gavne din virksomhed, så er det okay. Jeg snakker for de private!!!! Og nu du snakker indtjening, så bebrejder du mig for at ville lave en app jeg kan tjene penge på. Er det så forkert af mig, du ville jo have gjort det samme, om det er den her idé eller en anden. Du skal ikke komme at sige at du udelukkende tjener penge alene for at gavne dit land. Det handler vel bare om at tjene penge, eller hvad?

Nu ved jeg ikke hvor mange gange jeg har nævnt det. Hvis det kan gavne din virksomhed, så er det okay. Jeg snakker for de private!!!! Og nu du snakker indtjening, så bebrejder du mig for at ville lave en app jeg kan tjene penge på. Er det så forkert af mig, du ville jo have gjort det samme, om det er den her idé eller en anden. Du skal ikke komme at sige at du udelukkende tjener penge alene for at gavne dit land. Det handler vel bare om at tjene penge, eller hvad?

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Lige som dit syn på sælgere er lidt snævert, så synes jeg også du er lidt snævertsynet omkring dine egne idéer. Wink 

Jeg synes faktisk din idé var sjov, lige da jeg læste den - men du poster den i et forum for folk, der primært lever af at sælge deres produkter og ydelser - så SELVFØLGELIG bliver din idé skudt ned.

Det betyder ikke nødvendigvis, at du bare skal droppe den. Men jeg ser dog lidt et dilemma i, at du skal forsøge at sælge et produkt til folk, der gerne vil slippe af med sælgere... Big Smile

Jeg sætter stor pris på at du ikke bare skyder idéen ned, og rent faktisk ser på den med et smil på læben. Jeg er ny her på siden, og må indrømme det nok var en mindre selvmål at poste idéen i det her forum.

På den anden side får jeg vel egentlig bare bekræftet at de fleste telefonsælgere ville synes at app'en ville være forfærdelig for dem og deres "bagmænd", så på en eller anden måde kan man jo godt sige at den ville virke. Der lægger selvfølgelig mere i det, men et skridt på vejen er det hvert fald. 

Holder fast i idéen om et telefonsælgerfrit land, men som du skriver, så opstår der nok et dilemma i at sælge noget til folk, når det på en eller anden måde er det jeg prøver at rydde af vejen. På den anden side ville folk selv få retten til at sgu tage stilling til om de ville købe mit produkt eller ej. Havde jeg haft et stort antal millioner på kontoen havde jeg med glæde lavet den gratis Big Smile

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper :

Cookie - John Hannover:

Nu ved jeg ikke hvor mange gange jeg har nævnt det. Hvis det kan gavne din virksomhed, så er det okay. Jeg snakker for de private!!!! Og nu du snakker indtjening, så bebrejder du mig for at ville lave en app jeg kan tjene penge på. Er det så forkert af mig, du ville jo have gjort det samme, om det er den her idé eller en anden. Du skal ikke komme at sige at du udelukkende tjener penge alene for at gavne dit land. Det handler vel bare om at tjene penge, eller hvad?

Nu ved jeg ikke hvor mange gange jeg har nævnt det. Hvis det kan gavne din virksomhed, så er det okay. Jeg snakker for de private!!!! Og nu du snakker indtjening, så bebrejder du mig for at ville lave en app jeg kan tjene penge på. Er det så forkert af mig, du ville jo have gjort det samme, om det er den her idé eller en anden. Du skal ikke komme at sige at du udelukkende tjener penge alene for at gavne dit land. Det handler vel bare om at tjene penge, eller hvad?

Det har været en lang nat, enough said.

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)