Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ud til 150.000+ potentielle kunder i Nordsjælland?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig at sende jer et rigtig godt tilbud, samt lidt info.

 

Vi er Nordsjællands største radiostation med over 150.000 lyttere om måneden. Vi dækker hele Nordsjælland deriblandt Whisky-bæltet.. Vi har en målgruppe på 25+

 

Derfor er det så godt at vi har en super kreativ produktionsafdeling med masser af gode råd og idéer, som kan hjælpe jer.

 

                                                                                                                                                         

Man kan høre os i radioen på 98,6 MHZ, på vores hjemmeside, på alle Smartphones og på Yousee Kabel. Vi har en stærk hjemmeside med 50.000 månedlige brugere samt en Facebook side med 1000 "venner"

 

  • 248 spots over 1. måned med 8 spots om dagen af 20 sek. kr.5.900,-. ( Normalprisen er 8.900). Det er inkl. At vi laver et spot for jer.

      

jeres reklamespots bliver afviklet mellem 06:00 – 22:00.

 

Det helt op til jer hvornår i vil i radioen dette er kun et forslag.

 

Ønskes længere løbetid flere spots eller andet, kan vi også komme med en god pris på dette.

 

 

Derudover vil jeg tilbyde jer en banner annonce på vores velbesøgte hjemmeside radionordfm.dk Helt gratis + produktionen

 

  • ·         Banner annonce i 1 måned på vores hjemmeside GRATIS, Normalprisen er kr.3.900,-.pr. måned. produktion af banner 500,-  med mindre i har jeres eget. 

 

 

Jeg håber at i syntes det kunne være interessant at annoncere på radio, jeg kan i hvert fald garantere jer, at jeres budskab vil blive hørt i det meste af Nordsjælland.

 

Nederst link til Radio Nords hjemmeside, samt et udpluk af kunde referencer.

 

Jeg ser frem til at høre fra jer.

 

 

 

 

Mvh. Mathias Søndergaard

Key Account Manager

Radio Nord FM A/S

Usserød kongevej 31

2970 Hørsholm

Mail: mathias@radionordfm.dk

Tlf. 40222282

Netradio: http://www.radiostreaming.dk/radionord/

 

Hotel Marina i Vedbæk - Direktør Tom Henriksen: Vi kørte en kampagne der annoncerede for vores nye søndagsbrunch. Vi spurgte alle vores kunder der ringede for at booke bord hvor de havde hørt om vores brunch. 80% svarede at de havde hørt vores reklame på Radio Nord. Vi er særdeles tilfredse med vores kampagne

 

Direktør Henrik Sørensen Slow PC fighter:
Kampagne: 21 dage, Vi havde en kundeforøgelse med 15 % i kampagne perioden. Vi kommer til at bruge Radio Nord igen siger Direktør Henrik Sørensen

 

Lars Zaar Direktør på Skovriderkroen
Vi kører reklame for alle vores koncerter på Skovriderkroen. Til en koncert annonceres der ca. i 30 dage med 10 spots om dagen. Vi har ALTID udsolgt. Vi fortsætter med at bruge Radio Nord.

 

Gumpel & Co, Surf and Ski: Kendskabsgraden til vores butik er steget med ca 30%. Ingen tvivl om at det skyldes vores annoncering på Radio Nord. Vi har tegnet en årsaftale.

 

Uffe Danielsen – Dalgaard Superbest – Vi kørte kampagne for Oksefilet tilbud i 3 dage. Vi annoncerede kun på Radio nord med denne vare og vi solgte 1,3 ton på de tre dage. Jeg er overbevist om at Radio Nord naturligvis er medvirkende til dette flotte salg som er meget mere end normalen.

 

Radio Nord - Vi har annonceret på radio Nord for vores applikation til Smartphones og den er på de første 3 måneder blevet downloadet 4788 gange.Vi har ca. en stigning i downloading af appen på 400 stk downloads om måneden.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)